Dněpr + PAv
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Dněpr + PAv
Zdravím, zajímalo by mě zda je možné za Dněpra MT 11 připojit PAv 40,41? Všiml jsem si, že Němec má za svým Uralem vozík za auto, ale to je trochu moc. Dočetl jsem se, že PAv nejde dát za větší kubaturu než 350ccm..? Má s tím někdo zkušenost
Díky
Dněpr MT 11
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Dněpr + PAv
Pavel Suchý měl regulérně připojenýho PAVa k Uralu 650, "indický soudruh" Stanley totéž za Enfieldem 500...
Re: Dněpr + PAv
V dokladech u dněpra mám zapsaného páva, ale jek to předchozí majitel dokázal?.?.?.?
DNĚPR 11-1974, DNĚPR19-1993,3ks M72-????, a spousta dalších samohybných vejhyklů
Re: Dněpr + PAv
Tady je otom diskuze
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=153640&fid=68
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=149730&fid=33
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=153177&fid=62
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=153640&fid=68
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=149730&fid=33
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=153177&fid=62
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Dněpr + PAv
vytiskni si prukaz a jdi s tim na DI, pak se uvidi. nejlip bys to mel jeste pred veteranskejma mit pripojeny a kdyby to proslo takhle testaci, tak uz mas uplne klid ...
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Dněpr + PAv
já už tu kouli měl zapsanou v techničáku při koupi.
když už tu řešíte přípojný vozidla, zajímalo by mě, jestli přívěs musí být kolama v ose s kolama vozidla, protože origo ural má oj vyosenou, zatímco já tahám autovej a tam nejsou kola vozíku v ose s kolama motorky. do zahraničí s tím stejně nemůžu, protože ani agados by mi neprodal vozík s 176kg celkovou hmotností, tuším nejmíň dělají 300kg. tady v čr máme výhodu, že se počítá okamžitá hmotnost, takže tahám i přívěs o 750kg celkový hmotnosti.
přípojný vozidlo je věc šikovná na cesty, pokud člověk neumí balit nebo si na týdenní dovolenou bere věcí, který by jinýmu stačily na dva roky prázdnin.
když už tu řešíte přípojný vozidla, zajímalo by mě, jestli přívěs musí být kolama v ose s kolama vozidla, protože origo ural má oj vyosenou, zatímco já tahám autovej a tam nejsou kola vozíku v ose s kolama motorky. do zahraničí s tím stejně nemůžu, protože ani agados by mi neprodal vozík s 176kg celkovou hmotností, tuším nejmíň dělají 300kg. tady v čr máme výhodu, že se počítá okamžitá hmotnost, takže tahám i přívěs o 750kg celkový hmotnosti.
přípojný vozidlo je věc šikovná na cesty, pokud člověk neumí balit nebo si na týdenní dovolenou bere věcí, který by jinýmu stačily na dva roky prázdnin.
Ural Ranger 2008, 22tis km