bobanbob: Že si na Simsonu neřešil elektriku je skoro malej zázrak, já s ní měla problémy neustále až do nahrazení originální elektroinstalace jednodušší a bezúdržbovou
Vstřikování atd - vyděleno/sloučeno z jiných témat
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Kdo to na tu motorku bude navrhovat, vyrábět a testovat? To je asi jediný, co brzdí moje nadšení z nové elektroniky.
bobanbob: Že si na Simsonu neřešil elektriku je skoro malej zázrak, já s ní měla problémy neustále až do nahrazení originální elektroinstalace jednodušší a bezúdržbovou
bobanbob: Že si na Simsonu neřešil elektriku je skoro malej zázrak, já s ní měla problémy neustále až do nahrazení originální elektroinstalace jednodušší a bezúdržbovou
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Taky přidám svou trošku do mlýna: Mám dodnes Warťase r. v. 1972, s klasickým tříkladívkovým zapalováním a třema cívkama. Nikdy to auto nezůstalo stát kvůli zapalování. Maximálně chcípla jedna cívka (a tim pádem jeden válec), ale člověk dojel na zbylý dvě. Zapalování kupodivu fungovalo i totálně rozštelovaný s kladívkama ojetýma tak, že už ani nešel nastavit odtrh. Nevim jak je to možný, ale fungovalo... Měli jsme Samaru. Ta zůstala dvakrát stát kvůli chcíplý jednotce zapalování. Když zdechla podruhý, byla celkem pátálie sehnat novou... U Dněpra jsem kontaktní zapalování šteloval celkem často, ale všechno (až na mrtvou originální cívku) se dalo opravit na cestě šroubovákem a kladivem (doslova - uklepaný kontakty kladívka). Když mi začala blbnout jednotka bezkontaktu, nedalo se s tim dělat nic, jen motorku odtlačit na Povodí Vltavy na Slapech... A kdybych neměl kámoše, co se v elektronice vyzná a ten neměl osciloskop, tak tu závadu asi nikdy neodhalíme...
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Co si budem vykládat. Já když vidím dvouválec, co nemá u válců karburátory, tak to vypadá divně. 
Don't give in without the fight!
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Dave- obdivuji Tvůj optimismus, jaké komponenty vozíš s sebou? Mám kamaráda, který celou sezonu ztratil, protože nemohl sehnat ŘJ na svůj japonský chopper, autorizák objednal vždy něco jiného, protože má údajně nějaký mezityp pro USA. Za to já brouzdal českými hvozdy a autorizák nepotřebuji. Na druhou stranu další kámoš má Moto Guzzi California , kde údajně mechanik ze servisu fatální problém se vstřikováním u těchto strojů nepamatuje.. Já to samozřejmě posuzuji podle aut, kde to kolkrát musím řešit, ale ty mají větší proběh km než moto.Ale abych měl na motorce palivové čerpadlo, snímač klapky, plyn přidával potenciometrem, řešil vadné snímače Hů, sání vzduchu, váhy apod.a v kufru měl notebook s programem na zjištění závady, to teda ne. je třeba taky vidět důsledky- když vidím borce v kombinéze, jak svůj skvost skoro za půl mega tlačí na přistavený vlek v 25 stupních tepla, je mi jej líto..Já bych motorku rozsekal, když mi teplá nechce chytit hned na poprvé.napodruhé atd..Mě stačí k jízdě náhradní díly -drát, kleště, kondenzátor, plovák, kus auto kabelu a zap. kabelu, svíčku , pojistku, ap. Ale mám toho víc spíš pro poruchu kola nebo píchlé gumy, a nějaké klíče...Měřák nepotřebuji, stačí cvrnknout o kostru.. 
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Clovece, jak to tak sleduju, tak mas kolem sebe samy "uzivatele". O jakej chopper se jednalo?serpico-3 píše:Dave- obdivuji Tvůj optimismus, jaké komponenty vozíš s sebou? Mám kamaráda, který celou sezonu ztratil, protože nemohl sehnat ŘJ na svůj japonský chopper,
To neni optimizmus, me elektronika zivi.
Klapka se porad ovlada bowdenem a resit nic nemusis, ono se to totiz neporoucha
Komponenty nevozim prakticky zadny. Resp. u motorek kde mam klasiku vozim skoro vsechno, ale na tech nejezdim dal jak kolem komina, tzn. jen po CR. Kdyz jedu dal, tak si beru stroj v kterym se nemusim kazdejch 1000km vrtat, coz kladivkovy zapalovani nesplnuje. U XTZ nevozim nic, ta pokud ma zavadu v elektrice, tak je to uklepanej drat, nic jinyho. U Panelky (VAPE) vozim snimac, protoze ma nestastne resenej konektor a uklepava se mu kablik. Ale to uz jsem v podstate vyresil. Jinak to ma stredni dobu do poruchy podle me delsi nez je zivotnost motorky. Se vstrikovanim mam jen auta. Tam jsem neresil nikdy nic a to mam hodne hrozny vraky (350 000km a vic). Krome beznyho vercajku vozim pajku a cin a nekdy multimetr. Ale uz jsem opravoval i dobijeni u Karosy s zarovickou, dvema dratkama a nahratym sroubovakem
Dodatek: Co vozim, resp. co jsem vozil pred cca 12ti lety, si muzes precist tady http://davy.jawajizda.cz/technika/cesto ... ovani4.htm
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Štelovat kladívko po 1000 km? U Dněpra možná. U Warťase jsem na něj kouk jednou za 10000 km a kolikrát s nim nebylo potřeba dělat vůbec nic... Když si vezmu spolehlivost veškerých elektronických součástek v autě, tak bych to s tou spolehlivostí zas tak nepřeháněl. Ano, elektronika funguje líp u novýho auta a to hlavně proto, že odpadá "údržba" nutná u klasiky. Nicméně jak to má nějaký rok, tak se to začne vyrovnávat. Částečně i díky tomu, že klasiku je potřeba kontrolovat, tudíž se fatální závadě dá v rámci údržby předejít. U starýho verku to začne být přesně naopak. O tom jsem se ostatně přesvědčil loni. - Soused koupil barák i se starym shnilym Spartakem na zahradě. To auto má kolik. 60 let? Vyměnili jsme olej, dali novou baterku. Párkrát protočili bez svíček klikou, zaplavili karbec a auto bez problémů chytlo i drželo volnoběh. Dobíjí, svítí jede. Nejvážnější závadu co jsem našli je ucpaný sítko v nádrži, takže z ní teče málo benzínu (míň než motor žere). Naproti tomu 15 letá Fiesta kamarádky (auto v běžnym provozu), dvě řídící jednotky v háji... No nevim, kdyby měl přijít armageddon, tak radši toho Spartaka...
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Dave, samozřejmě to říkám s nadsázkou a nechci ti pomlouvat živnost. Ale vyblikávání to byly časy, to je dnes již minulost, já osobně mám známého , který se dnešními novými systémy zaobírá , tak když potřebuji něco přečíst, jedu k němu..Jelikož dělám pokaždé jiné auto, univerzální dráteník je někdy potřeba. Ale mám kámoše, neskutečně šikovného navíječe/mimochodem navíjí statory na Velorex/a ten poměrně často navíjí různé cívky pro Japonce, magnetky pro veterány apod. A např. známý koupil Suzuki DR 350, voňavku, pak zmizela jiskra, tak to vozil od jednoho k druhému, až nakonec jeden borec mu přepojil nějaký zdroj ze světel, patrně cívku , aby mohl jezdit..Je uz z toho dost otrávený. Já tady udržoval Hondu 125 dvoutakt motocross, která má kondenzátorové zapalování a díky mému navíječi jsme to uschopnili a zprovoznili. Prostě spolehlivost klasiky je nesporná- samozřejmě mimo setrvačníkového zapalování..
A co se týče Jawy, tak se ti nedivím..Jawa není žádný zázrak a jejich zapalování , hlavně pro J 350 kývačka je ostuda. Proto mne systém s rozdělovačem u emky potěšil..A co píše Dneprstein např. o Wartburgu, je fakt, východní Němci nebyli žádná ořezávátka, i když dělali prastaré systémy, dělali je dobře...Ale samozřejmě každý má svoje zkušenosti a jiné znalosti a své koníčky a zaměstnání...Ale někdy spářit techniku roku 1956 s novodobou řadou motocyklů není to pravé...
A co se týče Jawy, tak se ti nedivím..Jawa není žádný zázrak a jejich zapalování , hlavně pro J 350 kývačka je ostuda. Proto mne systém s rozdělovačem u emky potěšil..A co píše Dneprstein např. o Wartburgu, je fakt, východní Němci nebyli žádná ořezávátka, i když dělali prastaré systémy, dělali je dobře...Ale samozřejmě každý má svoje zkušenosti a jiné znalosti a své koníčky a zaměstnání...Ale někdy spářit techniku roku 1956 s novodobou řadou motocyklů není to pravé...
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Ja delam letecky pristroje. Ale ono je to obcas podobny.serpico-3 píše:Dave, samozřejmě to říkám s nadsázkou a nechci ti pomlouvat živnost.
U Jawy. U Dnepra to celkem drzi. Tam se serou jiny veciDneprstein píše:Štelovat kladívko po 1000 km? U Dněpra možná. U Warťase jsem na něj kouk jednou za 10000 km a kolikrát s nim nebylo potřeba dělat vůbec nic...
Ten Spartak sice pojede ale neuzivis ho. Moje Octavia Super kdyz jsem mel hodne rozstelovanej motor, tak jezdila za 100l/100km. Ted jezdim za 10 a niz to nejde, leda jezdit max. 80. Felda MPI s najezdem 380 000 km u ktery jsem ani nemenil olej, natoz abych delal nejakou udrzbu mi jezdila pod 7l (nez jsem ji seznamil se svodidlama
Spartakovskej/Oktavackej rozdelovac hnije, ve vlhku se doslova rozpadne, zacne to vickem, ktery zacne probijet. S tim mam bohuzel dost zkusenosti. Kremik nehnije
Stary verky jsou fajn, clovek se v tom muze hrabat tak nejak poctive postaru. Ale na bezny pouzivani uz to proste v dnesni uspechany dobe neni. Na to je potreba motorka/auto, kde clovek nastartuje a jede a pokud mozno s co nejvetsim uzivatelskym komfortem. Ja jsem si taky myslel ze elektronika = katastrofa. Jenze ted mam najezdeny desetitisice kilaku s Jawou s elektronickym zapalovanim a ta pohoda kdyz clovek na dovoleny nemusi nic resit ...
Ale ja jsem tenhle pristup veci zazil u cloveka, kterej vlastni leteckou projekcni kancelar, kde jsem pracoval. Osumdesatiletej pan, kterej se nas snazil donutit rysovat na prkne a kdyz chtel novy auto, tak si nechal v Boleslavi postavit na zakazku Octavii bez jakykoliv elektroniky. (Stalo to asi pul mega a stejne myslim ze tam pocitac byl, jinak by to neprotahli emisema). Ja mel na starosti komplet pristrojovy vybaveni takovyho malyho dvoumotorovyho letadla. Tragedie. Furt jsem se s nim hadal, letadlo prakticky nehomologovatelny, jen stezi letuschopny a diky tomu ze nutne musel mit karburatory na motorech, tak i neprodejny, protoze nic neuvezlo a zralo jak zepelin. Utopil v tom projektu diky svy zabejcenosti nesmyslne nekolik desitek milionu a pak ho prodal cinanum za par dolaru. Pet let prace v prdeli kvuli iracionalni zabejcenosti jednoho staryho dedka.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Ano, ale zapomněli jsme, o čem byla původně řeč a to o elektronice na moto Ural a co z toho plyne. Já vůbec nezpochybńuji elektroniku jako takovou, ale to, zda to u takové motorky pro majitele má smysl a co to čítá...Když kdysi Ural s karburátory stál 300000 kč, kolik asi bude stát s elektronikou.? Vždyť je to pořád obdoba toho, co my sedláme pro radost.Že mají americké písty a kroužky, italské brzdy, japonské karburátory a zbyde vlastně "německá sajda" a poněmčený rám, ozdobená ruskou nádrží a kdovíkde vyrobenými koly, protože ruské kolo je dodnes k ničemu..Tam bych řekl, že pro majitele to nemá cenu. A namontovat u veterána Vape u jednoválce , to už jsme řešili. A mám za to, že do práce majitel Jawy asi jezdit nebude..
A chválit dnešní výrobky je trochu ošidné..Zeptejte se majitelů nových vozů, za kolik do toho spadli v servisu..Zrovna teď ráno mi vyprávěj kolega, jak si přivezl skvost za 230 000 kč s poctivými km /160000/, jak pojezdil PASSAT kombi 1,9 TDI /77kw/ a hup do servisu a 60000kč v háji/vometená vačka, hydroštely , rozvody apod./protože dřívější majitel se nechal nachytat radou výrobce a jezdil na Long Life a měnil olej po 30000km./ale měnil jej asi častěji než Dave/..A takových příběhů jsou stovky..Na to , že je rok 2013 je to hanba.Naopak, takový materiál, jaký měli např. i válečné výrobky nebo i ruské/kteří mají všeho dost/dnes vozy nemají. Je to ojebané, počíněné /už i H-D dělají číňané /a spotřeba ND je obrovská...Výhoda dnes proti dřívějšku jsou oleje...Na olej z 30. let by moderní motor ani nedojel na technickou..Dave- není mi 80 let a nejsem takový, jak popisuješ..výhody el systémů jsou nesporné, ale dát si je na moto, to neee
A chválit dnešní výrobky je trochu ošidné..Zeptejte se majitelů nových vozů, za kolik do toho spadli v servisu..Zrovna teď ráno mi vyprávěj kolega, jak si přivezl skvost za 230 000 kč s poctivými km /160000/, jak pojezdil PASSAT kombi 1,9 TDI /77kw/ a hup do servisu a 60000kč v háji/vometená vačka, hydroštely , rozvody apod./protože dřívější majitel se nechal nachytat radou výrobce a jezdil na Long Life a měnil olej po 30000km./ale měnil jej asi častěji než Dave/..A takových příběhů jsou stovky..Na to , že je rok 2013 je to hanba.Naopak, takový materiál, jaký měli např. i válečné výrobky nebo i ruské/kteří mají všeho dost/dnes vozy nemají. Je to ojebané, počíněné /už i H-D dělají číňané /a spotřeba ND je obrovská...Výhoda dnes proti dřívějšku jsou oleje...Na olej z 30. let by moderní motor ani nedojel na technickou..Dave- není mi 80 let a nejsem takový, jak popisuješ..výhody el systémů jsou nesporné, ale dát si je na moto, to neee
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Drazsi nebude. Pokud jo, tak ne kvuli bezkontaktu, nebo vstrikovani. Vyrobni cena elektronickejch komponent do motorovejch vozidel je prakticky dana vyrobni cenou jejich mechanickejch casti (krabicek, konektoru), zbytek jsou radove desitky korun (doslova).serpico-3 píše:Když kdysi Ural s karburátory stál 300000 kč, kolik asi bude stát s elektronikou.?
Ten zbytek je trosku demagogickej. Zkus si dat do servisu karburatorovou motorku. Tisice jen za to ze se na ni podivaj. Nejde to napojit na diagnostiku, to nemaj radi. Kdyby si ten tvuj kolega toho Pasata opravil sam, tak jako ty si sam opravujes ty stary verky, tak by to mel vyrazne levnejsi. Nemuzes takhle srovnavat nesrovnatelny.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Michal tu měl někde grafy před a po brzdě - ale jsem línej hledat
já kdybych si mohl vybírat, tak chci stříkačku - nic proti karbecům, ale 99,9% majitelů si to doma prostě nenaladí, protože ty keihiny nejsou zase tak jednoduchý a rozhodně to není jen o nějakým tryskování a hejbání s jehlou. bohužel tovární nastavení u některých motorek moc nefunguje - nejspíš daň za splněný emise. já měl línou mrchu, která prd jela a celkem žrala - s vozejkem 11 litrů - po výměně jehly jezdím vozejkem kolem 8 litrů. v tu chvíli jsem myslel, že to mu jakž tak rozumím, ale čím víc jsem se o to zajímal, tím víc jsem zjišťoval, že nemám šanci pochopit všechny souvislosti těch rovnotlaků. a za brzdu se mi utrácet nechtělo, takže si jezdím za svejch 7,5 a jsem spokojen, byť to není dokonalý a brzdu by to nejspíš potřebovalo jak sůl.
jako laika by mě zajímalo, jak si rozumí stříkačka se vzducháčema, vzhledem k tomu, že směs bude proti karbecům počítám chudší?
bral bych i kotouče vzadu - ale zase s těma bubnama to vypadá pěkně.
taky je otázka, kdo je v tuhle chvíli cílová skupina - pro ural jsou podstatní budoucí majitelé, co zaplatí, nikoli obdivovatelé - a třeba já se rozhoupal pro ural až po roce 2008, kdy došlo k celkem dost technickým změnám a nabyl jsem pocitu, že to bude spolehlivá motorka na každý den - přeci jen netoužím se v tom hrabat víc, než je nutno, takže ideálně jen lít benzín, měnit olej a přezouvat gumy
já kdybych si mohl vybírat, tak chci stříkačku - nic proti karbecům, ale 99,9% majitelů si to doma prostě nenaladí, protože ty keihiny nejsou zase tak jednoduchý a rozhodně to není jen o nějakým tryskování a hejbání s jehlou. bohužel tovární nastavení u některých motorek moc nefunguje - nejspíš daň za splněný emise. já měl línou mrchu, která prd jela a celkem žrala - s vozejkem 11 litrů - po výměně jehly jezdím vozejkem kolem 8 litrů. v tu chvíli jsem myslel, že to mu jakž tak rozumím, ale čím víc jsem se o to zajímal, tím víc jsem zjišťoval, že nemám šanci pochopit všechny souvislosti těch rovnotlaků. a za brzdu se mi utrácet nechtělo, takže si jezdím za svejch 7,5 a jsem spokojen, byť to není dokonalý a brzdu by to nejspíš potřebovalo jak sůl.
jako laika by mě zajímalo, jak si rozumí stříkačka se vzducháčema, vzhledem k tomu, že směs bude proti karbecům počítám chudší?
bral bych i kotouče vzadu - ale zase s těma bubnama to vypadá pěkně.
taky je otázka, kdo je v tuhle chvíli cílová skupina - pro ural jsou podstatní budoucí majitelé, co zaplatí, nikoli obdivovatelé - a třeba já se rozhoupal pro ural až po roce 2008, kdy došlo k celkem dost technickým změnám a nabyl jsem pocitu, že to bude spolehlivá motorka na každý den - přeci jen netoužím se v tom hrabat víc, než je nutno, takže ideálně jen lít benzín, měnit olej a přezouvat gumy
Ural Ranger 2008, 22tis km
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Si myslim, že je to věc pohledu a takříkajíc živozní filozofie...
- Na jedný straně je skupina která sedne na nový BMW s ABS a ESP, zapne GPS, bundu z GORETEXU, mobil s WI-FI aby byli ON-LINE, naladí RDS a do uší pustí HI-FI, atd., atd. atd. a přejede zěměguli od pólu k pólu, aniž se jim změní křivka na EKG...
Na druhý straně je (například) banda co s Trabantem projede Hedvábnou Stezku, Afriku a Jižní Ameriku, vrtají se v tom, opravují, sakrují, tlačí, potí se a ušpiní se...
Osobně je mi bližší ta druhá skupina. Byť sebekriticky přiznávám, že málo kdy mám chuť opravovat a řešit, zvlášť když to dle zákona schválnosti nastane v tu nejméně vhodnou dobu... Ale leč strará pravda praví, že pokud se může něco pokazit, tak se to určitě pokazí, tak pak jsem rád když k opravě stačí (dle jednoho starého vtipu), pletací jehlice, vázací drát číslo pět a plechovka od fazolí...
- Na jedný straně je skupina která sedne na nový BMW s ABS a ESP, zapne GPS, bundu z GORETEXU, mobil s WI-FI aby byli ON-LINE, naladí RDS a do uší pustí HI-FI, atd., atd. atd. a přejede zěměguli od pólu k pólu, aniž se jim změní křivka na EKG...
Na druhý straně je (například) banda co s Trabantem projede Hedvábnou Stezku, Afriku a Jižní Ameriku, vrtají se v tom, opravují, sakrují, tlačí, potí se a ušpiní se...
Osobně je mi bližší ta druhá skupina. Byť sebekriticky přiznávám, že málo kdy mám chuť opravovat a řešit, zvlášť když to dle zákona schválnosti nastane v tu nejméně vhodnou dobu... Ale leč strará pravda praví, že pokud se může něco pokazit, tak se to určitě pokazí, tak pak jsem rád když k opravě stačí (dle jednoho starého vtipu), pletací jehlice, vázací drát číslo pět a plechovka od fazolí...
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Myslím, že Ural je hodně specifická motorka a jako taková nemá mezi současnými sériově vyráběnými motocykly konkurenci. Takže svoji cílovou skupinu si najde, bez ohledu na vstřikování nebo karburátory.
Máme to teď dobrý, budeme mít na výběr, budou fungovat současně nový Uraly se vstřikováním, starší Uraly s karburátorama a kdo bude chtít ještě něco syrovějšího, veteráni taky ještě budou. Zkrátka každej si může najít to svoje. Zezačátku jsem si taky říkala, že Ural a vstřikování je dost blbá kombinace. Ale když se nad tím zamyslím, mě je vlastně jedno, co na tý motorce je, těm novým karburátorům nerozumím úplně stejně, jako elektrice.
A dávat příklady, kdo se v jakým autě kdy vrtal... My třeba máme ve firmě 6 škodovek (Fabia, Octacia, Superb), najezděj toho dost a akorát se tomu přezouvaj gumy a dolejvaj kapaliny. Ford Tranzit to samý, toho navíc nikdo nešetří a maká i v terénech. Ale je to o tom, že přijdu na parkoviště, dálkáčem pípnu, abych našla to svoje auto, nasednu a jedu. Žádný dobrodružství, žádnej pocit hrdosti, že jsem někam dojela a něco zvládla.
Máme to teď dobrý, budeme mít na výběr, budou fungovat současně nový Uraly se vstřikováním, starší Uraly s karburátorama a kdo bude chtít ještě něco syrovějšího, veteráni taky ještě budou. Zkrátka každej si může najít to svoje. Zezačátku jsem si taky říkala, že Ural a vstřikování je dost blbá kombinace. Ale když se nad tím zamyslím, mě je vlastně jedno, co na tý motorce je, těm novým karburátorům nerozumím úplně stejně, jako elektrice.
A dávat příklady, kdo se v jakým autě kdy vrtal... My třeba máme ve firmě 6 škodovek (Fabia, Octacia, Superb), najezděj toho dost a akorát se tomu přezouvaj gumy a dolejvaj kapaliny. Ford Tranzit to samý, toho navíc nikdo nešetří a maká i v terénech. Ale je to o tom, že přijdu na parkoviště, dálkáčem pípnu, abych našla to svoje auto, nasednu a jedu. Žádný dobrodružství, žádnej pocit hrdosti, že jsem někam dojela a něco zvládla.
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz
Kdybys prisla na parkoviste, napumpovala karbec, klikou natocila auto a pak si pokazdy v praci musela mejt zamasteny ruce, jako ja jeste pred par lety, tak by te to dobrodruzstvi hodne rychle presloveverka píše:Žádný dobrodružství, žádnej pocit hrdosti, že jsem někam dojela a něco zvládla.
Ale najit svoje auto na parkovisti nebyl problem
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz