Když sem na jejich vyjížďku koukal nedávno poprvý na videu, kde přičina crashe nebyla, tak jsem myslel, že to frantík překulil v levotočivý, a ono prd...couval a ve svahu to okulil
pravda teda je, že je to při couvání lehce nestabilní - zkoušel jsem jedzit po dvou na zpátečku na letišti a je to docela o držku
viz 4:10
Geometrie přední vidlice. Když jedeš dopředu, styčná plocha gumy se zemí je až za osou krku řidítek, to táhne řidítka do střední polohy. Když couváš, tak ta plocha je před osou a snaží se dostat za ní, což ti řidítka táhne do rejdu. Zatímco při jízdě dopředu se při náklonu na bok motorka snaží zatočit tím směrem, kam jsi nakloněn a tím snížit náklon, dozadu to drží řidítka pořád v tom dorazu. Motorka se v náklonu vůbec nesnaží srovnat. Když k tomu začneš brzdit, setrvačnost pohybu se tě snaží převrátit ještě víc.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)