Stránka 1 z 2

Určení typu

Napsal: 15 led 2014, 08:40
od kroupahans
Zdravím,
chystám se přihlásit dněpříka na veteránský papíry (předchozí zkušenost mám) ale bohužel mi na stroji chybí štítek a tak bych Vás chtěl poprosit, jestli by jste mi nepomohli s určením typu a roku výroby . Je to 650 s hnanou side + zpátečka, Obrázek Typy MT10, MT10-36, MT11....nevím :D Přijde mi to všechno skoro stejný.
Díky moc za pomoc :)

Re: Určení typu

Napsal: 19 led 2014, 18:41
od da'Weed
pokud ma hnanou side, tak MT 16 řekl bych.

Re: Určení typu

Napsal: 19 led 2014, 20:54
od Pavel.N
kroupahans píše:Zdravím,
chystám se přihlásit dněpříka na veteránský papíry (předchozí zkušenost mám) ale bohužel mi na stroji chybí štítek a tak bych Vás chtěl poprosit, jestli by jste mi nepomohli s určením typu a roku výroby . Je to 650 s hnanou side + zpátečka, Obrázek Typy MT10, MT10-36, MT11....nevím :D Přijde mi to všechno skoro stejný.
Díky moc za pomoc :)
Ahoj, zkus tyto stránky, podle nich se učím...

http://www.goodkarmaproductions.com/HTM ... rence.html

Re: Určení typu

Napsal: 19 led 2014, 21:40
od kroupahans
Díky, popravdě ale jsem z toho trochu blbej :D Buď mi nesedí filtr sání, diferák nebo rok :D Nejlepší by to bylo srovnat s nějakým jiným strojem - porovnat výrobní čísla. Nemá někdo podobný stroj? Přes SZ bych napsal v.č. a třeba by se nějaká shoda našla.. :|

Re: Určení typu

Napsal: 19 led 2014, 22:08
od fapeko
MT 10
Obrázek

Re: Určení typu

Napsal: 19 led 2014, 22:14
od kroupahans
To je otázka,.... katalog k MT-10-36 nezná diferenciál... :oops:

Re: Určení typu

Napsal: 19 led 2014, 22:17
od fapeko
Já bych to neřešil co je to za typ .......
Pořád mi tam nesedí to sedlo .Taky je možné , že tam strčili soudruzi co právě měli na skladě jak se často u těchto motorek stává ,nebo to je lidová tvořivost.V těch motorkách se na 100% nikdo nevyzná
http://databikes.com/infophoto/ural/dne ... -1987.html

Re: Určení typu

Napsal: 19 led 2014, 22:30
od Michal
Mě to připadá jako MT16, jen tam někdo namontoval starší typ převodovky s mokrým filtrem. Pravděpodobně se mu vysypala a tahle byla po ruce. U těchto strojů nelze čekat, že se dochovají ve stavu, v jakém vyjely z továrny.

Re: Určení typu

Napsal: 19 led 2014, 22:37
od fapeko
Přidám citaci z jednoho servru :
V roce 1974 přišel do výroby Dněpr MT-10, který kromě moderní 12V elektrosoustava s alternátorem přinesl nový tvar palivové nádrže, jak jej známe dodnes, modernější tlumiče odpružení a alternativně i nepohodlné jednodílné sedlo.
V roce 1977 spatřily světlo světa nové modely MT-12 a MT-10-36. V první případě šlo o na obsluhu nenáročný motor K.750 v podvozku MT Dněpr s phonem kola sajdkáru, v druhém o výkonější variantu MT-10 s výkonem 36 koní. 26. ledna 1979 vyrobil KMZ svůj milióntý motocykl a další výroba rostla doslova brutálním tempem. V roce 1985 přišel do výroby typ MT-11, který už známe i z českých silnic. Z konstrukčního hlediska odlišoval vylepšením převodovky o poloautomatické vypínání spojky a nahrazením původního mokrého filtru za moderní plastový airbox s papírovou vložkou. V téže době se začal v Kyjevě vyrábět i dodnes dobře známý MT-16 což byl MT-12 s pohonem obou zadních kol a diferenciálem s motorem a příslušenstvím MT-11.

Re: Určení typu

Napsal: 19 led 2014, 23:43
od kroupahans
Takže stále těžko říct :D Tak mi alespoň poraďte co mám dát na štítek, jaký typ by mohl být nejvěhorodnější :D Ikdyž, ono je to asi stejně fuk co tam bouchnu .... Každej ví asi vcelku kulový

Re: Určení typu

Napsal: 20 led 2014, 08:08
od Jirka-MT9
Já naprosto souhlasím s Michalem. Jediný model s motorem 650 a náhonem sajdy byl MT16 a ta převodovka hold k tomu nesedí. Osobně bych vyměnil převodovku za typ se suchým filtrem a přihlásil to jako MT16 z doby začátku výroby tohoto modelu tj. 1985. Detail jako zadní světlo bych neřešil.

Re: Určení typu

Napsal: 20 led 2014, 08:37
od fapeko
Jenze ,kdyz rekne na testaci ze je to MT 16 a rok 1985 tak to neprihlasi . Pokud je mi znamo tak min. doba na prihlaseni veterana je 30 let

Re: Určení typu

Napsal: 20 led 2014, 08:51
od Jirka-MT9
Ano, máš pravdu, bude muset ještě minimálně rok počkat, nebo tam dát motor 750SV, vyměnit zadní světlo a proklamovat to jako MT12. Myslím že lepší a čistější je ta varianta bez výměny motoru. Znám člověka, který už takhle trpělivě čeká dva roky. Trpělivost papíry přináší.

Re: Určení typu

Napsal: 20 led 2014, 11:20
od kroupahans
Čekat, to ne :D Investovat další desetitisíce to už taky ne :D (momentálně) Asi to vypadá na zneužití neznalosti a přihlášení na prostě nějaký typ. A nebo to přihlásit jako typ co nemá diferák a doplnit, že tam byl namontován v době kdy byl k dostání jako (unás v mototechně) ..., což si myslím, že lze.

Re: Určení typu

Napsal: 20 led 2014, 11:31
od kroupahans
Ještě mě napadlo, co typ MB-650 to by možná i sedělo...