od host » 30 led 2012, 06:17
Zakoupil nově vyráběné karburátory K 302. Hned při prvotním ohledáni jsem objevil jisté potíže:
- karburátory nejsou nijak značeny, údajně dovezené z Ukrajiny, původ neznám
- podle některých znaků, např. místo kolíčkových záslepek ve vrtaných kanálech natlačeny kuličky, usuzuji na asijský původ; odlitky jsou mírně odlišné od originálů
- plováky jsou z průsvitného plastu, duté
- na jednom z karburátorů chyběl malý dutá šroubek se sítkem pro vstup volnoběžného vzduchu
- otvory v tryskách a zaústění volnoběžného kanálu mělo otřepy, které jsem opatrně odstranil
- asi nejhorší věc-pružinka tvaru U, která má za úkol roztlačovat obě poloviny šoupátka ke stěnám šachty, aby dobře těsnilo, je slabá a špatně tvarovaná; šoupě v šachtě hrká! Vyřešil jsem nahrazením z původních karburátorů
- ve víčku je dorazový kolík, omezující zdvih šoupátka na cca 8 mm; nutno odstranit
- šroub volnoběžného vzduchu má jiný tvar kuželovité špičky, ta je daleko "tupější" oproti originálu, regulace tedy bude jistě méně citlivá.
- šroubek, zaslepující zdola šachtičku pro jehlu je dlouhý; pokud se dá jehla do nejhořejšího zářezu, šoupátko se neuzavře, protože, jehla narazí na konec tohoto šroubku
Jakmile se oteplí, provedu montáž a uvidí se. Stály oba 1600,- Kč.
Zakoupil nově vyráběné karburátory K 302. Hned při prvotním ohledáni jsem objevil jisté potíže:
- karburátory nejsou nijak značeny, údajně dovezené z Ukrajiny, původ neznám
- podle některých znaků, např. místo kolíčkových záslepek ve vrtaných kanálech natlačeny kuličky, usuzuji na asijský původ; odlitky jsou mírně odlišné od originálů
- plováky jsou z průsvitného plastu, duté
- na jednom z karburátorů chyběl malý dutá šroubek se sítkem pro vstup volnoběžného vzduchu
- otvory v tryskách a zaústění volnoběžného kanálu mělo otřepy, které jsem opatrně odstranil
- asi nejhorší věc-pružinka tvaru U, která má za úkol roztlačovat obě poloviny šoupátka ke stěnám šachty, aby dobře těsnilo, je slabá a špatně tvarovaná; šoupě v šachtě hrká! Vyřešil jsem nahrazením z původních karburátorů
- ve víčku je dorazový kolík, omezující zdvih šoupátka na cca 8 mm; nutno odstranit
- šroub volnoběžného vzduchu má jiný tvar kuželovité špičky, ta je daleko "tupější" oproti originálu, regulace tedy bude jistě méně citlivá.
- šroubek, zaslepující zdola šachtičku pro jehlu je dlouhý; pokud se dá jehla do nejhořejšího zářezu, šoupátko se neuzavře, protože, jehla narazí na konec tohoto šroubku
Jakmile se oteplí, provedu montáž a uvidí se. Stály oba 1600,- Kč.