Nové karburátory K 302

Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Nové karburátory K 302

Re: Nové karburátory K 302

od host » 26 črc 2012, 16:07

Tak mám po opravě kliky a montáži nových K 302 ujeto asi 400 km. Jaké jsou poznatky - seřízení chodu motoru trochu lepší, než u původních karburátorů, ale nastavení volnoběhu je i teď nejednoznačné, musí s občas doladit. Pod plynem chování výrazně lepší, směs není tak bohatá a svíčky jsou krásně cihlové. Spotřeba také výrazně klesla, podle mého odhadu (neměřil jsem to přesně) min. o 0,75 - 1 l/100 km. Ovšem - jeden karburátor měl dost výraznou vadu, a sice vinou nekvalitního pórovitého odlitku protékal benzín z přívodního kanálku k vonoběžné trysce do bočního otvoru pro přisávání pomocného vzduchu pro vonoběh (uzavřeného dutým šroubem se sítkem). A tudy stále vytékal ven. Provedl jsem opravu zalepením, uvidíme. Ale co mi to dalo, než jsem zjistil, proč a kudy vlastně to teče, aniž by se karburátor přeplavoval netěsností jehlového ventilu. Byla to dírečka, kterou neprošel ani zahnutý špendlík....

Re: Nové karburátory K 302

od bobanbob » 30 led 2012, 16:44

ty dorazový kolíky nad šoupětem jsou dle originálu na zajetí nového motoru demontovaly se dodatečně.

koupil jsem si je taky ale plováky mám klasický mosazný?

Nové karburátory K 302

od host » 30 led 2012, 06:17

Zakoupil nově vyráběné karburátory K 302. Hned při prvotním ohledáni jsem objevil jisté potíže:
- karburátory nejsou nijak značeny, údajně dovezené z Ukrajiny, původ neznám
- podle některých znaků, např. místo kolíčkových záslepek ve vrtaných kanálech natlačeny kuličky, usuzuji na asijský původ; odlitky jsou mírně odlišné od originálů
- plováky jsou z průsvitného plastu, duté
- na jednom z karburátorů chyběl malý dutá šroubek se sítkem pro vstup volnoběžného vzduchu
- otvory v tryskách a zaústění volnoběžného kanálu mělo otřepy, které jsem opatrně odstranil
- asi nejhorší věc-pružinka tvaru U, která má za úkol roztlačovat obě poloviny šoupátka ke stěnám šachty, aby dobře těsnilo, je slabá a špatně tvarovaná; šoupě v šachtě hrká! Vyřešil jsem nahrazením z původních karburátorů
- ve víčku je dorazový kolík, omezující zdvih šoupátka na cca 8 mm; nutno odstranit
- šroub volnoběžného vzduchu má jiný tvar kuželovité špičky, ta je daleko "tupější" oproti originálu, regulace tedy bude jistě méně citlivá.
- šroubek, zaslepující zdola šachtičku pro jehlu je dlouhý; pokud se dá jehla do nejhořejšího zářezu, šoupátko se neuzavře, protože, jehla narazí na konec tohoto šroubku

Jakmile se oteplí, provedu montáž a uvidí se. Stály oba 1600,- Kč.

Nahoru