Nedostatečný přívod benzínu

Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Nedostatečný přívod benzínu

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Míra » 08 srp 2011, 08:14

já šel tou cestou, že sem do K65 vyfrézoval a zalepil domečky na těsnění gumovou kužílkou, který sem použil z nekompletních rovnotlaků, co mám doma. do sytiče cem udělal nový těsnění z NBR okroužku, komplet sem přetryskoval, a nevěřili by ste, juak i K65 umí držet stabilní volnoběh.

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Jarda » 07 srp 2011, 19:22

Škoda že jsi z tak daleka,já bych ti je půjčil,budu kupovat ty karbce teda od Kučery,když je ted zlevnil,ale má až do 21.srpna dovolenou,tak snad je mezitím zase nezdraží.

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od drumbas » 07 srp 2011, 18:40

v k 65 ma tu starši variantu a samo že bez těsněni a v k 68 tu druhou a ta guma tam je
každopadně sem dnes vyměnil k 68 za k 65 a luxus tak sem se eště nesvez a volnoběh drži akorat musim koupit svičky jezdim na stare n8
takže když to shrnu tak mam asy ty k 68 ukrajinske na ktere to prostě nejezdi
takže asy koupim od pavla nove ale sem na rozpacich bo nevym teda nemam zaruku že to na to pojede
kdybych tak mohl to někde vyzkoušet abych nekupoval zajca v pytlu že ale zase asy by si to nelajznul že

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Michal » 07 srp 2011, 16:40

Jehla staršího typu vypadá takto i se sotva viditelným tesněním
Obrázek
sotva viditelné těsnění takto
Obrázek
Stará neprůhledná těsnění rozpouští dnešní agresivní benzín

Moderní varianta s pogumovanou špičkou zhruba takto
Obrázek

Ta ale vyžaduje jinou dosedací plochu ventilu.


Pokud tam těsnění nemáte vůbec, už vám ho zcela rozpustil benzín. Také se mi to stalo. Ty průsvitná těsnění má určitě Pavel Kučera, ale seženete je i u každé druhé jeho konkurence.

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od drumbas » 07 srp 2011, 15:09

sem to rozebral a žadne těsněni sem nenašel ani stopy
jo ještě a kde to mam hledat ja se kukal tam jak poušti vnebo zastavuje benzin
prostě od plovaku ten ventil
a da se to když tak sehnat

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Michal » 07 srp 2011, 10:02

Na jehlové ventily pro K63/65 se dnes místo červených těsnění (asi fíbr), které rozpouští dnešní benzín, dělají náhrady z nějakého průhledného polymeru nebo silikonu. Nějaké mi doma zbyly, jestli je chcete, můžu je vzít na nejbližší sraz do Litoměřic. V karburátorech K68 mám modernizované jehlové ventily s jehlou s pogumovanou špičkou jako se používá na rejžích posledních asi 40 let. Nicméně nedokážu říct, zda jsou to originály nebo kopie. Takže nevím, jestli má originál staré nebo moderní provedení. Podle popsaných rozdílů na stránkách Pekaru to vypadá spíš jako něco mezi - technicky jako originál, ale chybí nálepky a vyražené potisky. Byly za 2 litry za pár z (východo)německého e-shopu. Stejně jsem tam ale dal menší hlavní trysku, s tou origo 190 to fakt seřídit nešlo, to asi není na papírový vzduchový filtr, nebo je to pro motor s menším podtlakem.

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Dan » 06 srp 2011, 23:42

Taky jsem poprvé koupil nějaké K68 no name a na ty to moc nejelo a pak už to nešlo pořádně seštelovat.
Ty originál Pekary jsou stoprocentně lepší.A ještě když je zlevnil tak bych být tebou neváhal .

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Jirka-MT9 » 06 srp 2011, 22:16

Zkus mrknout, v jakém stavu máš těsnění na jehlových ventilech. Taky jsem to měl po nějaké době provozu stále přeplavené a bylo to stále horší a horší. Když jsem to rozebral, tak ty těsnicí O kroužky na jehlových ventilech byly téměř fuč. Netuším proč téměř zmizely, ale když jsem dal nové, tak je vše zase v pohodě. :D

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od drumbas » 06 srp 2011, 12:04

no ja koupil k 68 od kamoše a ten na ně jezdil normalně
ja jsem si je namontoval a chvily super a ted posledni dobou je to furt nějake rozhašene
nejde mi seřidit bohatost
furt tam je moc benzinu černe svišččky a tak
ted sem koupil z alegra k 65 a včera sem dal trysky z k 65 do k 68
je to lepši aspon už nejsou černe svičky ale zase to nějak nechce jet musim to protahovat jak krosinu
asi zkusim namontovat ty k 65 a uvidim
a co se tyče novych k 68 tak bych je koupil ale ezy mi to na nich bude robit zas tak budu mit dvoje a mužu se leda stim tak vyfotit

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Jarda » 05 srp 2011, 22:26

za tyhle prachy bych je radši koupil u Kučery,to už není takový rozdíl....Navíc výměnou karbců nic nezkazím,tyhle sice fungují tak nějak,že se svezu,ale nemůžu dát zprudka plný plyn a volnoběh se seřizuje dle nálady stroje.

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Ivo » 05 srp 2011, 20:52

Přesně tak, spousta prodejců nabízí nefunkční padělky...

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Dneprstein » 05 srp 2011, 20:23

Hm... Otázka je, jestli "konkurence" má taky originály...

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Michal » 05 srp 2011, 13:54

Ivo píše: Na E-shopu SovMotCentr jsou zlevněny na 1320,- za kus
Což je stále ještě nejdražší na trhu, ale už né tak brutálně jako doposud.

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Ivo » 05 srp 2011, 11:55

S těma by ti to mělo fungovat jako nic... Ale aby nakonec nebyl zádrhel někde jinde... Na E-shopu SovMotCentr jsou zlevněny na 1320,- za kus

Re: Nedostatečný přívod benzínu

od Jarda » 05 srp 2011, 07:50

mě přijde,že to tolik žere,že ten jeden kohout nestačí,asi je to fakt blbost,uvidíme,až dám konečně K-68,třeba se to zlepší,mě se právě zdálo,že mám vpravo pořád malou hladinu a karburátory jsem prohazoval.

Nahoru