od Dneprstein » 11 říj 2013, 17:25
Já nějak nechápu smysl tohoto počínání... Řešit zvýšení výkonu, pokud jsi na Dněpru/Uralu v životě neseděl mi přijde celkem mimo... Mám D-11 12 let a dodnes bych neřekl, že tomu chybí výkon. Ano, na dálniční sprint to není, ale to není až tak záležitost výkonu, jako podvozku a celkové koncepce motocyklu. Sám bych víc než výkon ocenil pátou rychlost, neb osobně bych v 85km/hod řadil další kvalt, který tam však není... Menší, klikatější (a rozbitější) silnice jsou ideální. Jezdil jsem s Dněprem i sólo a tam šlo spíš o to, že poskládat to do zatáčky vyžaduje trochu víc odvahy a násilí, než by člověk čekal. Každopádně jsem vždycky narazil spíš na limity svoje, než na to "že to prostě nejede". A pokud jde o stádium úprav, tak celkem bohatě stačí všechno sestavit a seřídit s maximální pečlivostí a prostě si s tím vyhrát. Ex-soudruh Patočka na svém Dněpru žádné zásahy "nad plán" nedělal, ale jako motorář ho byl schopný uvést do stavu, že jezdil jak pila...
Já nějak nechápu smysl tohoto počínání... Řešit zvýšení výkonu, pokud jsi na Dněpru/Uralu v životě neseděl mi přijde celkem mimo... Mám D-11 12 let a dodnes bych neřekl, že tomu chybí výkon. Ano, na dálniční sprint to není, ale to není až tak záležitost výkonu, jako podvozku a celkové koncepce motocyklu. Sám bych víc než výkon ocenil pátou rychlost, neb osobně bych v 85km/hod řadil další kvalt, který tam však není... Menší, klikatější (a rozbitější) silnice jsou ideální. Jezdil jsem s Dněprem i sólo a tam šlo spíš o to, že poskládat to do zatáčky vyžaduje trochu víc odvahy a násilí, než by člověk čekal. Každopádně jsem vždycky narazil spíš na limity svoje, než na to "že to prostě nejede". A pokud jde o stádium úprav, tak celkem bohatě stačí všechno sestavit a seřídit s maximální pečlivostí a prostě si s tím vyhrát. Ex-soudruh Patočka na svém Dněpru žádné zásahy "nad plán" nedělal, ale jako motorář ho byl schopný uvést do stavu, že jezdil jak pila...