Hrátky s airboxem

Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Hrátky s airboxem

Re: Hrátky s airboxem

od hipik634-750 » 25 úno 2014, 08:47

Davy píše:Zrovna jsem z jedny nadrze vykuchal ten kaslik na cigarety a chvili jsem premejslel ze tam ten filtr dam. Ale on Dnepr uz takhle ma dojezd na nadrz dost zoufalej. Takhle upravenou nadrz bych odhad tak na 13 litru, mozna i min.
pri zavodu asi za jizdy dolejvali z kanystru :)

Re: Hrátky s airboxem

od krmec » 24 úno 2014, 20:02

Tak se nám povedlo otestovat nový airbox :)

1. vyjížďka
Motor táhl lépe odspodu, v jednom kopci při rozjezdu měla chuť jít na zadní, ale s triskama 135 + dvě podložky pod jehly (origo 125) byla příliš chudá směs. Takže zmodrala kolena... totál

2. vyjížďka
Trisky jsou momentálně 150 (pasují z eMZety).
Při zátěžovém testu se motor choval opět perfektně od nízkch otáček a měl o dost více sily oproti origo airboxem.
Test proběhl na asfaltu v kopci na Točnou (Praha), kde jsme dohnali závodníka se Saxem, nejel pomalu :) A v terénu na umělém kopci mezi Dolníma Břežanama a Zlatníky, následně v Břežanským Údolí (na cestě pro cyklisty :) )

Zatím se motor chová suprově a jsme celkově spokojen! :)
Přílohy
5461.JPG

Re: Hrátky s airboxem

od Davy » 24 úno 2014, 08:39

taky jsem o tom uvazoval, ale bojim se zranitelnosti ty nadrze. Pri nehode by to moch bejt pruser jak krava.

Re: Hrátky s airboxem

od Michal » 21 úno 2014, 20:06

Jura píše:Na sajdě bývá +10l v kanystru. Je to otázka priorit, na blbnuti je to dobry. Je fakt, že každej se sajdou nejezdi.
To sice je, ale má jednu zásadní nevýhodu - musí se zastavit a přelévat. A tato potřeba nastává nejčastěji v místě nebo okamžiku, kdy se to hodí nejméně.
Tak jako že benzín dojde nejčastěji:
1) uprostřed rušné křižovatky,
2) uprostřed předjížděcího manévru,
3) v místě kde není kam uhnout před rušným provozem.
Zákon schválnosti je jedním ze základních kořenů přirozeného principu pravděpodobnosti a tím odlišuje realitu od matematické teorie pravděpodobnosti stojící na chybném teoretickém předpokladu o nezávislosti dějů. :)


Mě napadlo přidělat nádrž z nějakého malého auta zespod na sajdu v zadu za rámem a využít zabudovaného elektrického čerpadla k doplňování benzínu do hlavní nádrže. V případě Uralu 750 by k tomu stačilo to napojit na existující přepadovou trubku nádrže. K realizaci by stačilo projít vrakoviště a nalézt nádrž vhodného tvaru. 12V čerpadlo a čidlo palivoměru mají nádrže posledních 25 let zabudované. Výsledný dojezd by pro dálkové cestovatele stál za zvážení.

Re: Hrátky s airboxem

od Jura » 21 úno 2014, 13:37

Na sajdě bývá +10l v kanystru. Je to otázka priorit, na blbnuti je to dobry. Je fakt, že každej se sajdou nejezdi.

Re: Hrátky s airboxem

od Davy » 21 úno 2014, 09:30

Zrovna jsem z jedny nadrze vykuchal ten kaslik na cigarety a chvili jsem premejslel ze tam ten filtr dam. Ale on Dnepr uz takhle ma dojezd na nadrz dost zoufalej. Takhle upravenou nadrz bych odhad tak na 13 litru, mozna i min.

Re: Hrátky s airboxem

od serpico-3 » 21 úno 2014, 09:06

Hergot, musím říci, že jsou to hezké motorky..Proti serii je to krása.

Re: Hrátky s airboxem

od Jura » 21 úno 2014, 06:08

Udělali, asi jenom pro sport
image.jpg
image.jpg

Re: Hrátky s airboxem

od Jura » 20 úno 2014, 07:13

Tohle jsem našel v manuálu k750
image.jpg
image.jpg
Udělali Rusové nějakou takovou nádrž? Nebo je to doporučená úprava ?

Re: Hrátky s airboxem

od krmec » 28 led 2014, 17:29

Pokračuji v samomluvě :)
Filtr je u cíle, už "jen" seřídit karburátory :(
Přikládám pár fotek a zbytek fotek je zde: https://plus.google.com/112368790862216 ... AqVHJMjjNN
Přílohy
IMG_3727.JPG
IMG_3738.JPG
IMG_3740.JPG

Re: Hrátky s airboxem

od krmec » 18 led 2014, 17:15

Filtr už je skoro hotový :)
Přílohy
IMG_3723.JPG
IMG_3724.JPG
IMG_3725.JPG
IMG_3726.JPG

Re: Hrátky s airboxem

od krmec » 09 led 2014, 01:40

Tak teď je ve vývoji nový vzduchový filtr :)
Držte palce ať funguje :mrgreen:
Kompletní dosavadní fotodokumentace, která se bude rozšiřovat zde: https://plus.google.com/photos/11236879 ... 1139178993
Přílohy
IMG_3710a.jpg

Re: Hrátky s airboxem

od Němec » 21 kvě 2013, 07:55

tak jsem shodou okolností narazil na videa toho chlapíka :)

Re: Hrátky s airboxem

od veverka » 10 kvě 2013, 07:39

Podle mě to s tím novým filtrem jede výrazně líp. Sedla jsem ze "starého" rovnou na ten nový, bez všech těch mezikroků, a docela jsem zírala a občas při rozjezdech jsem měla co dělat :lol: Člověk čeká, že to bude jako za starejch časů - přidá plyn, motorka se rozmyslí a pak možná pomalu zrychlí, a ono houbeles. Přidá plyn a motorka reaguje :-) V kopcích to tahá o dost líp, není potřeba tak často podřazovat.
A i zvuk se zlepšil, není tolik slyšet rachot z motoru, syrovej zvuk od výfuku a sání ho přebije :mrgreen:

Re: Hrátky s airboxem

od Michal » 09 kvě 2013, 23:42

Hlavní problém není brodivost, hlavní problém je sníh. A pod sedlo při hrabání celkem lítá. Na nádrži a ještě k tomu se vstupem vzduchu ze zadní strany je asi nejlepší místo. Pokud pominu vnitřek sajdy :-)

Mimochodem, tem můj filtr jsem už asi odladil, maximálku to má už přibližně stejnou jako s origo filtrem, nízké i střední otáčky do 80km/h jsou jednoznačně silnější. Spotřeba o třičtvrtě litru nižší. Hlavní tryska +15, jehla o 2mm nahoru, asi by to sneslo i víc.
Rychlost ale musím ověřit přes GPS, můj tachometr teď pracuje socialisticky. Do 60 si vesele kmitá, pak pořád kmitá kolem 60 ačkoliv zrychluji, při dosažení 90 poskočí na 90 a kmitá dál, pak pořád kmitá kolem stovky a víc neukáže přestože pořád dost citelně zrychluji. Alespoň padesátku ukazuje přesně a k životu mi stačí jen funkční počítadla.

Nahoru