Světlo H4 na Dněpr, Ural 12 volt.

Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Světlo H4 na Dněpr, Ural 12 volt.

Re: Světlo H4 na Dněpr, Ural 12 volt.

od Jirka-MT9 » 05 čer 2012, 23:16

Já osobně používám halogenovou žárovku s normální paticí třeba odsud:
http://www.autozarovky.com/index.php?sk ... atice=P45t

Re: Světlo H4 na Dněpr, Ural 12 volt.

od rohlik » 05 čer 2012, 21:12

Na tomto typu Škodovky jsou obě světla stejná a zdá se mě spíš výhoda toho zakřivení, ( dopředu to svítí stejně + lepší osvětlení krajnice).

Re: Světlo H4 na Dněpr, Ural 12 volt.

od fapeko » 05 čer 2012, 20:19

No já tam napasoval parabolu z Jawky ,pasuje to tam z typu 634 až po typ 640 a má to tu výhodu (oproti škodováckým jsou pravé a levé) že svítí přímo rovně bez zakřivění. ;)

Světlo H4 na Dněpr, Ural 12 volt.

od rohlik » 05 čer 2012, 20:11

Kdo chce větší svítivost u 12 voltových strojů doporučuji výměnu předního asimetrického světla za halogenové ze Škody 105-120 (úzký typ). Světlo má stejný rozměr, tak se jenom vymění a dopojí kostrana na parkovačku. Odzkoušeno na Dněpru 650, Uralu 750 a plná spokojenost.
Přílohy
levé původní, pravé ze Škodovky
levé původní, pravé ze Škodovky

Nahoru