od Jarda » 17 říj 2011, 23:51
no pokud jde o dif,asi to tedy bude spotřební věc,jako jsou u rejže destičky,řetězová sada atd.Dokonce i cena odpovídá řetěz.sadě

,no já myslel na Uralí dif,ale koukám,že ani on není bez chyby.
Bezolovnatý benzín-snad by stačila aditiva,která ještě zatím jsou k dostání na pumpách.
No a motor z Urala-stával tak asi 50 000,- což mě nepřijde málo,je pravda,že je zase nový a že za 20,- seženu BMW,které bude vylágrované,kolik stojí GO na BMW si netroufnu říct,ale abych se potom nedivil,pravdou je,že tyhle motory snad opravdu drží,ale nic nevydrží věčně.No uvidíme,mě se to ted teda určitě netýká,jen jsem chtěl vědět,jaké jsou možnosti a vidím,že celkem slušné,takže až se mi přestane točit Dněpří motor,opravovat ho asi nebudu-pokud to nebude banalita,každopádně dík za info,přestavba nevypadá složitě,jen STK bude asi o něco dražší,ale jak říkám,detaily se dořeší potom,hlavně když pojede

no pokud jde o dif,asi to tedy bude spotřební věc,jako jsou u rejže destičky,řetězová sada atd.Dokonce i cena odpovídá řetěz.sadě :D ,no já myslel na Uralí dif,ale koukám,že ani on není bez chyby.
Bezolovnatý benzín-snad by stačila aditiva,která ještě zatím jsou k dostání na pumpách.
No a motor z Urala-stával tak asi 50 000,- což mě nepřijde málo,je pravda,že je zase nový a že za 20,- seženu BMW,které bude vylágrované,kolik stojí GO na BMW si netroufnu říct,ale abych se potom nedivil,pravdou je,že tyhle motory snad opravdu drží,ale nic nevydrží věčně.No uvidíme,mě se to ted teda určitě netýká,jen jsem chtěl vědět,jaké jsou možnosti a vidím,že celkem slušné,takže až se mi přestane točit Dněpří motor,opravovat ho asi nebudu-pokud to nebude banalita,každopádně dík za info,přestavba nevypadá složitě,jen STK bude asi o něco dražší,ale jak říkám,detaily se dořeší potom,hlavně když pojede :lol: