od Michal » 07 srp 2011, 10:02
Na jehlové ventily pro K63/65 se dnes místo červených těsnění (asi fíbr), které rozpouští dnešní benzín, dělají náhrady z nějakého průhledného polymeru nebo silikonu. Nějaké mi doma zbyly, jestli je chcete, můžu je vzít na nejbližší sraz do Litoměřic. V karburátorech K68 mám modernizované jehlové ventily s jehlou s pogumovanou špičkou jako se používá na rejžích posledních asi 40 let. Nicméně nedokážu říct, zda jsou to originály nebo kopie. Takže nevím, jestli má originál staré nebo moderní provedení. Podle popsaných rozdílů na stránkách Pekaru to vypadá spíš jako něco mezi - technicky jako originál, ale chybí nálepky a vyražené potisky. Byly za 2 litry za pár z (východo)německého e-shopu. Stejně jsem tam ale dal menší hlavní trysku, s tou origo 190 to fakt seřídit nešlo, to asi není na papírový vzduchový filtr, nebo je to pro motor s menším podtlakem.
Na jehlové ventily pro K63/65 se dnes místo červených těsnění (asi fíbr), které rozpouští dnešní benzín, dělají náhrady z nějakého průhledného polymeru nebo silikonu. Nějaké mi doma zbyly, jestli je chcete, můžu je vzít na nejbližší sraz do Litoměřic. V karburátorech K68 mám modernizované jehlové ventily s jehlou s pogumovanou špičkou jako se používá na rejžích posledních asi 40 let. Nicméně nedokážu říct, zda jsou to originály nebo kopie. Takže nevím, jestli má originál staré nebo moderní provedení. Podle popsaných rozdílů na stránkách Pekaru to vypadá spíš jako něco mezi - technicky jako originál, ale chybí nálepky a vyražené potisky. Byly za 2 litry za pár z (východo)německého e-shopu. Stejně jsem tam ale dal menší hlavní trysku, s tou origo 190 to fakt seřídit nešlo, to asi není na papírový vzduchový filtr, nebo je to pro motor s menším podtlakem.