od Lasky » 02 led 2012, 23:02
To určitě jo. Taky si nemyslím,že tam může člověk dát cokoliv co ho napadne. Navíc když už to bude vyhovovat po technický stránce,tak bude ještě potřeba aby se tam ten airbox někam rozumně vešel a nakonec se třeba zjistí,že to vůbec nepůjde,protože většina těch airboxů jsou vcelku rozličný tvary.
Berte to prosím jako čistě teoretickou úvahu.Já sám ještě zatím ani Urala nemám,takže opravdu může bejt,že plácám blbosti,ale každopádně si myslím,že tenhle typ filtrů je do terénu asi nejvhodnější.Proti papírovýmu určitě.
Já jezdím na enduru moc rád ve vodě a v bahně a několikrát už jsem to přestřelil,voda skoro po sedlo,pak zas motorka obalená bahnem,že nebylo ani poznat co toje,ale pobrala to bez škytnutí.Když jsem pak viděl ten chlív v airboxu,tak mě málem trefilo a nechápal jsem,jak to,že ta motorka ještě vůbec jede.Snad kilo bláta,listí,voda všude a filtr komplet hnědej od bahna. Jen jsem to vymyl,filtr vypral,usušil,namazal a jezdil dál.
To určitě jo. Taky si nemyslím,že tam může člověk dát cokoliv co ho napadne. Navíc když už to bude vyhovovat po technický stránce,tak bude ještě potřeba aby se tam ten airbox někam rozumně vešel a nakonec se třeba zjistí,že to vůbec nepůjde,protože většina těch airboxů jsou vcelku rozličný tvary.
Berte to prosím jako čistě teoretickou úvahu.Já sám ještě zatím ani Urala nemám,takže opravdu může bejt,že plácám blbosti,ale každopádně si myslím,že tenhle typ filtrů je do terénu asi nejvhodnější.Proti papírovýmu určitě.
Já jezdím na enduru moc rád ve vodě a v bahně a několikrát už jsem to přestřelil,voda skoro po sedlo,pak zas motorka obalená bahnem,že nebylo ani poznat co toje,ale pobrala to bez škytnutí.Když jsem pak viděl ten chlív v airboxu,tak mě málem trefilo a nechápal jsem,jak to,že ta motorka ještě vůbec jede.Snad kilo bláta,listí,voda všude a filtr komplet hnědej od bahna. Jen jsem to vymyl,filtr vypral,usušil,namazal a jezdil dál.