Záchyt brzdného účinku

Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Záchyt brzdného účinku

Re: Záchyt brzdného účinku

od jarda_na » 18 led 2017, 09:20

Davy píše:Šťastný jezdil s tlačenou kyvkou? Uvědom si že se to v těch čepech při propružení točí, narozdíl od klasický vidlice. Leda že bys to chytil na kyvku a ne do ramene. Ale pak se ti to bude chovat jak Prase (čezeta), při zabrždění se bude zvedat čumák. A čepy kyvky to dlouho nevydržej.
Ahoj, už jsme to tady jednou řešili ;) , já ten úchyt jsem udělal jako BMW earles - na konci ramene. njn zvedá se mi také předek! Jak to měla ta earleska tedy??? :roll: Jde o to že se musí pootáčet štít a reakce brzdy musí být na zadní pevné rameno.
Asi jiná geometrie. :?
http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=9&t ... A1+vidlice
Přílohy
red-blue-black-800.jpg

Re: Záchyt brzdného účinku

od Zuchnoff » 18 led 2017, 09:17

Samozřejmě že Šťastný ve předu kyvku neměl,ale záchyt byl veden od vidlice ke štítu brzdy plochým táhlem,ale je fakt že se mu neměnila vzdálenost při stlačení vidlice

Re: Záchyt brzdného účinku

od Davy » 18 led 2017, 08:25

Šťastný jezdil s tlačenou kyvkou? Uvědom si že se to v těch čepech při propružení točí, narozdíl od klasický vidlice. Leda že bys to chytil na kyvku a ne do ramene. Ale pak se ti to bude chovat jak Prase (čezeta), při zabrždění se bude zvedat čumák. A čepy kyvky to dlouho nevydržej.

Re: Záchyt brzdného účinku

od Zuchnoff » 17 led 2017, 22:19

Nemyslím ani silenbloky ani kulové čepy ale pouze pásovinu, na každém konci jeden otvor jeden šroub na vidlici a druhý na štítu brzdy a hotovo.Tak to bylo na silničních závodních motocyklech v 60 a70letech kdy byly ještě v předu bubnové brzdy,a to měl Agostini na MV Augusta a Šťastný na Jawe a to byli špičky a fungovalo to.A to brzdili z jiných rychlostí.

Re: Záchyt brzdného účinku

od Davy » 17 led 2017, 19:10

Myslim že jsou zalepený v závitu.
Silentbloky, no, nemusi, muzes tam mit treba kulovy cepy. Ale je to asi nejjednodussi, ne?

Re: Záchyt brzdného účinku

od Zuchnoff » 17 led 2017, 17:05

Mám dvě doplňující otázky:

Ty dva šrouby co drží tu vidličku jsou zašroubovány do závitů nebo jsou díry durch a matky ze zadu?
Musí být v tom táhlu silenbloky?

Re: Záchyt brzdného účinku

od Davy » 17 led 2017, 16:33

U Dněpra je ten nálitek v místě původního záchytu ufrézovanej a je tam přišroubovaná vidlička. No a pak už jednoduchý táhlo, kost s okama na silentbloky na obou koncích. Pokud budeš upravovat tenhle štít, tak je potřeba vzít v úvahu fakt že se vůči ose točí. Dněpr tam má vlisovaný ocelový futro, ale vaklá se to, Ural tušim taky. Někdo si tam dává jehličkový ložisko.

Re: Záchyt brzdného účinku

od Zuchnoff » 17 led 2017, 13:38

Mám tuto brzdu
Přílohy
IMG_20170117_133432.JPG

Re: Záchyt brzdného účinku

od Davy » 17 led 2017, 12:06

Nepíšeš jakou máš brzdu. U bubnu je prostě táhlo k rameni vidlice. Takhle to má Dněpr: http://davy-jawajizda.wz.cz/dnepr/dnepr ... _kyvka.jpg .

Záchyt brzdného účinku

od Zuchnoff » 17 led 2017, 09:29

Vyměnil jsem na Uralu přední vidlici za kyvnou a řeším jak udělat záchyt brzdového účinku.Jak to máte vyřešené vy,foto by mě moc pomohlo.

Nahoru