od Michal » 09 led 2017, 20:21
Ural 750 s 22mm řidítky i OHV BMW mají rozdělovač pod nádrží.
Je to trubka s posuvným válečkem uvnitř. Ve válečku jsou 3 závrty na lanka z boku nařízlý. Podobný rozdělovač lanek je i na novějších Jawách s oilmasterem.
Origo Uralí plastový rozdělovač má sklony k povyskočení konce lanka ze závrtu, když se kvůli nějaké manipulaci lanko zcela uvolní. Než zaskočí zpět, jeden válec má přidaný plyn. Nestává se to až tak často.
Jawí hliníkový rozdělovač má sklony ke kousání, protože ten váleček je kratší než je jeho průměr.
S rozdělovačem BMW nemám žádnou osobní zkušenost.
Pokud použiješ rozdělovač z uralu, budeš muset upravit konce lanek pro karburátory, origo lanka jsou pro rovnotlakké karburátory (ovládaná je kladka, ne šoupě). Podobné to bude se všemi rozdělovači.
Není to nic, co by sis nevyrobil za hodinu na soustruhu. Lanka budeš mít každopádně atypická.
Ural 750 s 22mm řidítky i OHV BMW mají rozdělovač pod nádrží.
Je to trubka s posuvným válečkem uvnitř. Ve válečku jsou 3 závrty na lanka z boku nařízlý. Podobný rozdělovač lanek je i na novějších Jawách s oilmasterem.
Origo Uralí plastový rozdělovač má sklony k povyskočení konce lanka ze závrtu, když se kvůli nějaké manipulaci lanko zcela uvolní. Než zaskočí zpět, jeden válec má přidaný plyn. Nestává se to až tak často.
Jawí hliníkový rozdělovač má sklony ke kousání, protože ten váleček je kratší než je jeho průměr.
S rozdělovačem BMW nemám žádnou osobní zkušenost.
Pokud použiješ rozdělovač z uralu, budeš muset upravit konce lanek pro karburátory, origo lanka jsou pro rovnotlakké karburátory (ovládaná je kladka, ne šoupě). Podobné to bude se všemi rozdělovači.
Není to nic, co by sis nevyrobil za hodinu na soustruhu. Lanka budeš mít každopádně atypická.