od Michal » 14 říj 2015, 22:04
Jen by bylo nutné ho nějak uložit na ložiska. Je dost těžký, čep kliky prodloužit nejde a cokoliv se na kliku našroubuje, nebude nikdy dostatečně souosé ani nosné.
Jiné je to s motory SV a Uralem 650, tam si můžete vyrobit a nalisovat čep jakýkoliv chcete.
Nicméně to zapalování mi nepříjde až taková výhoda. Výstupek pro hallovku nebo indukční čidlo se dá stejně dobře dodělat i na setrvačník (už ho tam mám). Napájení zapalování nezávislou cívkou v alternátoru s permanentními magnety je sice nezávislé na kondici baterky, ale zato poskytuje citelně méně energie během nakopávání. Rozdíl je poznat zejména za studeného počasí a s vyčichlým benzínem, majitelé starých Hond mohou vyprávět. Je-li použit spolehlivý alternátor, tedy cokoliv vyrobené mimo CCCP/Rusko/Ukrajina, nebývá s baterkou problém. Elektronické řízení úhlu předstihu je potřeba ve všech případech.
Jen by bylo nutné ho nějak uložit na ložiska. Je dost těžký, čep kliky prodloužit nejde a cokoliv se na kliku našroubuje, nebude nikdy dostatečně souosé ani nosné.
Jiné je to s motory SV a Uralem 650, tam si můžete vyrobit a nalisovat čep jakýkoliv chcete.
Nicméně to zapalování mi nepříjde až taková výhoda. Výstupek pro hallovku nebo indukční čidlo se dá stejně dobře dodělat i na setrvačník (už ho tam mám). Napájení zapalování nezávislou cívkou v alternátoru s permanentními magnety je sice nezávislé na kondici baterky, ale zato poskytuje citelně méně energie během nakopávání. Rozdíl je poznat zejména za studeného počasí a s vyčichlým benzínem, majitelé starých Hond mohou vyprávět. Je-li použit spolehlivý alternátor, tedy cokoliv vyrobené mimo CCCP/Rusko/Ukrajina, nebývá s baterkou problém. Elektronické řízení úhlu předstihu je potřeba ve všech případech.