od serpico-3 » 27 kvě 2013, 22:42
Ale polemika přeci nevadí, aspoň mě ne. Já mám takové zážitky co popisuji, nestačil jsem v kolech v káčku měnit dráty, praskaly těsně za hlavou, vždy všechny stejně..Kola byla origo ještě v barve RA, žádná vyplétaná doma..A to jsem jezdil většinou sám, jakmile jsem moto zatížil, po každé jízdě jsem počítal ztráty, 1-4 dráty po jedné jízdě..Samozřejmě jsem jezdil smykem zadního kola, ale přesto to není normální..Přestalo to trochu, až když jsem ze Sušice přivezl svazek drátů z jiného materiálu než původní. A stejné problémy měli kolegové, na rozdíl od emkařů..Bylo to znát i tak, že v obéhu je dodnes poměrně dost půlbubnů , co já jich jen nakoupil a většina měla většinu drátů v pořádku, mám několik rezavých kol, kde jsou dráty ještě z výroby, bubny vydřené, náboje zavařené, ale s dráty.Rvalo mi to srdce dráty střihat..Jestli máš jiné zkušenosti, není proč to nenapsat..
Ale polemika přeci nevadí, aspoň mě ne. Já mám takové zážitky co popisuji, nestačil jsem v kolech v káčku měnit dráty, praskaly těsně za hlavou, vždy všechny stejně..Kola byla origo ještě v barve RA, žádná vyplétaná doma..A to jsem jezdil většinou sám, jakmile jsem moto zatížil, po každé jízdě jsem počítal ztráty, 1-4 dráty po jedné jízdě..Samozřejmě jsem jezdil smykem zadního kola, ale přesto to není normální..Přestalo to trochu, až když jsem ze Sušice přivezl svazek drátů z jiného materiálu než původní. A stejné problémy měli kolegové, na rozdíl od emkařů..Bylo to znát i tak, že v obéhu je dodnes poměrně dost půlbubnů , co já jich jen nakoupil a většina měla většinu drátů v pořádku, mám několik rezavých kol, kde jsou dráty ještě z výroby, bubny vydřené, náboje zavařené, ale s dráty.Rvalo mi to srdce dráty střihat..Jestli máš jiné zkušenosti, není proč to nenapsat..