od Dneprstein » 03 led 2013, 20:26
No, já přední bořenej ráfek centroval tak, že jsem kolo (komplet s bubnem, akorát bez pneu) dal do přední vidlice, pod brejle si chytil izolačkou kus čtvrtky a na ní kolíčkem na prádlo chytnul další, která měla vystřižený "zářez" na šířku ráfku. Pak jsem utahoval dráty tak dlouho, aby ráfek škrtal po obvodě pokud možno stejně (čtvrtku se zářezem jsem několikrát posouval nahoru a dolů, protože jsem pochopitelně nevěděl kde je správný obvod kola a zároveň jí držel výřezem uprostřed mezi vidlema). Trvalo to, ale nakonec se to celkem povedlo a co se nepovedlo díky zboření docentrovat, to se následně schovalo po nasazení pneumatiky...
No, já přední bořenej ráfek centroval tak, že jsem kolo (komplet s bubnem, akorát bez pneu) dal do přední vidlice, pod brejle si chytil izolačkou kus čtvrtky a na ní kolíčkem na prádlo chytnul další, která měla vystřižený "zářez" na šířku ráfku. Pak jsem utahoval dráty tak dlouho, aby ráfek škrtal po obvodě pokud možno stejně (čtvrtku se zářezem jsem několikrát posouval nahoru a dolů, protože jsem pochopitelně nevěděl kde je správný obvod kola a zároveň jí držel výřezem uprostřed mezi vidlema). Trvalo to, ale nakonec se to celkem povedlo a co se nepovedlo díky zboření docentrovat, to se následně schovalo po nasazení pneumatiky...