převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Ivo » 24 led 2012, 17:48

Na BMW-R51 jsem měl upravený kříž ze staré octavie. Podle slov bývalého majitele s tím jezdil 15 let bez větších problémů.

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Míra » 24 led 2012, 07:36

tohle je určitě převodovka z tohohle http://bcozz.multiply.com/journal/item/ ... lin_Escort

dole je vidět ten upravenej kardan, něco takovýho mám v plánu taky časem vyrobit. jinak těžko říct jaký to bude mít převody, tenhle dněpr je myslim seriově obsah 800ccm

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Mira3.0.9 » 23 led 2012, 22:28

tady je odkaz,kde sem to nasel.Jinak sem videl navody na dodelani 5 na dnepru.
http://www.ebay.de/itm/5-Gang-Getriebe- ... 3253wt_916

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Michal » 23 led 2012, 19:48

Mě by zajímalo, z čeho ta 5-kvaltová převodovka a zadní čelo je udělaná. To víko převodovky není dněpří. Minimálně směr spojkové páky je jako u starších BMW.

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Míra » 23 led 2012, 03:50

taky sem ujel asi 150km bez hardyny http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 2d9bccd919 (na konci) jako kloub byl použitej vnitřní axiálně posuvnej homokineťák z VW. provoz bez jedinýho problému, jen se mi nepodařilo vyřešit hardyspojku u zadní převodovky. zatím sem toto řešení uložil k ledu, ale časem ho asi i dořeším, nápady mám, ale není čas. úplně bez hardyspojky jezdit nedoporučuju, v nižších otáčkách převodovka řve jak nemytá. to se mi sic celkem podařilo odstranit ztenčením kardanu, kterej taky trochu torzně pruží, ale nelíbí se mi to jako konečný řešení, přecejen by mohl prasknout. mám v plánu udělat hardyspojku stejně, jako to měli dněpry pro hradní stráž.

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Mira3.0.9 » 22 led 2012, 20:24

Dneska sem narazil na ebay na 5 rychlostni převodovku na dněpra.A nevim jestli je to origos,ale tu hardy nekdo vyradil a dal tam kloub.V mem pripade by to vyresilo muj problem,jen teda si myslim,ze ta Hardy tam neni pro srandu.
Přílohy
GetribeEscort2.jpg

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Mira3.0.9 » 19 led 2012, 17:01

tak to vzdávám.. asi zkusím sehnat tu z Urala ta by měla být o 1cm kratší než ta Dněprovská a ta by se mi tam už s rezervou vešla.

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Dneprstein » 16 led 2012, 16:42

U Dněpra jsou taky z leva, takže bych řekl, že jo...

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Mira3.0.9 » 16 led 2012, 15:04

Z které strany mají být u M66 ty vymezovací kroužky mezi rámem a motorem?Mám je z leve,je to tak dobře?

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Mira3.0.9 » 08 led 2012, 18:29

Bydlím kousek od Beněšova u Prahy.Bylo pár fotek.Je to hodne slozite?Mam možnost upravovat soustruhem,frezkou.Už jsem přemyšlel ten motor šoupnout,ale v tom místě kde je přišroubovaný motor je rám zesílený koskama a zároven to drzí stupacky a hlavně je tam privarena koule na side.Dneska jsem nasel pár obrázku na polskem foru.ale i tak se mi tam zda malo mista
Přílohy
pict0009g.jpg
pict0008a.jpg

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Michal » 08 led 2012, 12:28

Nevýjde snadnější udělat díry na uchycení motoru v rámu o ty 2cm víc vpředu?

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od dnepr » 08 led 2012, 11:47

mám už to hotové a 2 roky na to vpohodě jezdím,odkud jsi,po diskuzi to nevyřešíme

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Míra » 06 led 2012, 23:22

už sem to viděl naživo, převodovka z dněpra v mce, či čem. opravvdu byla vydlička kardanu stočená asi o 7mm na dýlce do kužele, zdálo se že to drží. vidlička převodovky taky, asi o 2mm. ale stejně tam byl pořád problém s vymezením kardanu. ve slabších chvilkách se to dřelo o rám, ale fungovalo to.

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Dneprstein » 06 led 2012, 17:03

Jý teda nevim, jestli tomu rozumim správně, ale já to chápu tak, že se musí zmenšit unašeč hardyny. O 1mm ze strany do převodovky, o 4mm ze strany hardyspojky (což mi ale přijde divný, protože pak tam s tý vidličky mnoho nezůstane). Vidlička kardanu ze strany hardyspojky (tim ale asi myslej druhou stranu unašeče) o 2mm a vidlička ze strany kardanu o 3mm... Ovšem celý mi to přijde takový nějaký vachrlatý a hodně bych si rozmyslel, než bych do něčeho říznul... Pak se tam něco píše o zkosení unašeče (viz. obrázek), ale stejně tak se tam píše něco o broušení rámu (navíc na tom obrázku ten rám vypadá spíš jako Dněpří, než Uralí)... Tak nevim, co tim molodci přesně myslej...

Re: převodovka dněpr se zpátečkou do Urala

od Mira3.0.9 » 06 led 2012, 14:25

Tak stále hledám.Našel jsem tenhle obrázek v červeném manuálu.Mohl bych poprosit nejakého rustináre jestli by na to kouknul? a jeste sem vygooglil tohle:
Завтра буду стачивать:
1. Хвостовик.Поверхность со стороны коробки (шестерня привода спидометра) на 1 мм.
2. Хвостовик. Поверхность со стороны муфты на 4 мм.
3. Вилка кардана со стороны муфты на 2 мм.
4. Вилка кардана со стороны самого кардана 3 мм.
Итого получится выиграть 1 см. Днепровская коробка, по крайней мере моя длиннее ураловской на 15 мм. Из вышесказанного вопрос - хватит ли зазора 10 мм для нормальной работы муфты?
Přílohy
Bez názvu.jpg

Nahoru