od Michal » 01 lis 2011, 19:48
Já bych vzal celý, rozebraný, zkontrolovaný, dobře složený a vyzkoušený jízdou. Vlastní hliníková skříň je lehká ve srovnání s klecí, planetkama, soukolím atd. Já tento diferák nikdy neměl, ale co jsem se ze zvědavosti ptal, tak se v něm sere všechno. Doporučuji měsíc před odjezdem rozebrat a zkontrolovat i ten diferák, co máš namontovanej v motorce.
Stejně tak před odjezdem rozeberu a zkontroluju všechny kříže. Sice si povezu náhradní, ale nechci riskovat, že ho využiju hned kvůli zanedbané údržbě a následně mi bude chybět až ho zlomím v terénu. Před poslední dovolenou na Ukrajině jsem na Dněpru pro jistotu zkontroloval i rozvodová kola a ventily (tím nemám na mysli seřízení vůlí), skoro všechna ložiska atd.
Pokud některé náhradní díly na cestu nemáš, tak můžu vzít dněpří ventily, kroužky, šrouby vahadel, alternátor, lanka, páčky atd.
Díly s vysokou pravděpodobností poruchy by měl mít sebou každý (dněpří diferák), hardyspojka, ložisko kola, lamely, origo dněpří alternátor, některá lanka, spojková páčka.
Díly s malou pravděpodobností poruchy a speciální nebo velké nářadí a přípravky bychom měli mít společné jen po jednom kusu ve skupině, protože hmotnost je v kopcích náš hlavní nepřítel.
Souhrn dílů a nářadí bychom měli sepsat až krátce před odjezdem, kdy už bude jisté, kdo všechno s náma pojede.
Já bych vzal celý, rozebraný, zkontrolovaný, dobře složený a vyzkoušený jízdou. Vlastní hliníková skříň je lehká ve srovnání s klecí, planetkama, soukolím atd. Já tento diferák nikdy neměl, ale co jsem se ze zvědavosti ptal, tak se v něm sere všechno. Doporučuji měsíc před odjezdem rozebrat a zkontrolovat i ten diferák, co máš namontovanej v motorce.
Stejně tak před odjezdem rozeberu a zkontroluju všechny kříže. Sice si povezu náhradní, ale nechci riskovat, že ho využiju hned kvůli zanedbané údržbě a následně mi bude chybět až ho zlomím v terénu. Před poslední dovolenou na Ukrajině jsem na Dněpru pro jistotu zkontroloval i rozvodová kola a ventily (tím nemám na mysli seřízení vůlí), skoro všechna ložiska atd.
Pokud některé náhradní díly na cestu nemáš, tak můžu vzít dněpří ventily, kroužky, šrouby vahadel, alternátor, lanka, páčky atd.
Díly s vysokou pravděpodobností poruchy by měl mít sebou každý (dněpří diferák), hardyspojka, ložisko kola, lamely, origo dněpří alternátor, některá lanka, spojková páčka.
Díly s malou pravděpodobností poruchy a speciální nebo velké nářadí a přípravky bychom měli mít společné jen po jednom kusu ve skupině, protože hmotnost je v kopcích náš hlavní nepřítel.
Souhrn dílů a nářadí bychom měli sepsat až krátce před odjezdem, kdy už bude jisté, kdo všechno s náma pojede.