od krovak.xixao » 02 zář 2021, 11:17
Ahoj,
další možnost jak by to mohlo chlístat olej na nohu je kolem šroubu víka ventilů. To se děje tehdy, když je odtoková trubka přicpaná a při jízdě se nahromadí olej pod víkem ventilů, který nestíhá odtékat. Pro takové případy s sebou vozím měděný drátek, kterým se v případě nouze nechá trubička prošťouchnout, ale je samozřejmě lepší hlavu sundat a trubičku vyčistit a utěsnit v místě závitu. Použil jsem na utěsnění motorářský silikon, jen musíš dát pozor, abys ten silikon nevytlačil směrem do hlavy, aby později když nabobtná od oleje nezacpal zase trubičku.
Ještě jedna možnost, co tu nebyla zmíněna - kolem matic co se dotahuje hlava. Pokud máš nerezové podložky s konusem, tak se ti to nejspíš nestane, ale pokud tam jsou klasické, byl to taky častý problém, že se hlava vymačkávala. Potom když nesedla podložka proti hlavě jak byla vymačkaná (99% případů), začala se hlava povolovat a tím i netěsnit.
Přeji hodně zdaru.
Lukáš
Ahoj,
další možnost jak by to mohlo chlístat olej na nohu je kolem šroubu víka ventilů. To se děje tehdy, když je odtoková trubka přicpaná a při jízdě se nahromadí olej pod víkem ventilů, který nestíhá odtékat. Pro takové případy s sebou vozím měděný drátek, kterým se v případě nouze nechá trubička prošťouchnout, ale je samozřejmě lepší hlavu sundat a trubičku vyčistit a utěsnit v místě závitu. Použil jsem na utěsnění motorářský silikon, jen musíš dát pozor, abys ten silikon nevytlačil směrem do hlavy, aby později když nabobtná od oleje nezacpal zase trubičku.
Ještě jedna možnost, co tu nebyla zmíněna - kolem matic co se dotahuje hlava. Pokud máš nerezové podložky s konusem, tak se ti to nejspíš nestane, ale pokud tam jsou klasické, byl to taky častý problém, že se hlava vymačkávala. Potom když nesedla podložka proti hlavě jak byla vymačkaná (99% případů), začala se hlava povolovat a tím i netěsnit.
Přeji hodně zdaru.
Lukáš