od Fort » 26 lis 2018, 17:03
Vyndat štefty doporučuji, zvlášť, když si tam dáš mezikusy, které jsou dělané v určitém úhlu, tak, abys zachoval přiměřeně nakloněnou plovákovou komoru.
Místo šteftů se pak použijí dva šrouby s běžným závitem M8 a zápustnou imbusovou hlavou.
Dále pootočené o devadesát stupňů zase dva šrouby M8x1 se šestihrannou hlavou.
Pro jejich hlavy si vyfrézuj jednoduché šestihranné díry, ať se Ti při utahování neprotáčí. Na ně se totiž už nedostaneš. Tlusté těsnění před karbec a ještě nějaký plast na zrušení tepelného mostu mezi hlavou a mezikusem. Ideální je plast s třiceti nebo čtyřiceti procenty skla. Tam, vzhledem k přenosu světla, jsou už i za šera snadno diagnostikovatelné nežádoucí zpětné zášlehy při optimalizování managementu motoru. Vše dle obrázku.
Takhle tlustší mezikus má výhodu, že se do širší stěny vejde i propojení na intercharger, šrouby na seřizování podtlaku či ovládání palivového kohoutu. V neposlední řadě můžeš bočními otvory přisávat oxyd dusný, kde získáš pro svého Dněpra krátkodobě desítky koní navíc. Dávkuj opatrně.
V případě nedodržení přesnosti dávkování Ti kolega Fapeko udělá kliku.
- Přílohy
-

Vyndat štefty doporučuji, zvlášť, když si tam dáš mezikusy, které jsou dělané v určitém úhlu, tak, abys zachoval přiměřeně nakloněnou plovákovou komoru.
Místo šteftů se pak použijí dva šrouby s běžným závitem M8 a zápustnou imbusovou hlavou.
Dále pootočené o devadesát stupňů zase dva šrouby M8x1 se šestihrannou hlavou.
Pro jejich hlavy si vyfrézuj jednoduché šestihranné díry, ať se Ti při utahování neprotáčí. Na ně se totiž už nedostaneš. Tlusté těsnění před karbec a ještě nějaký plast na zrušení tepelného mostu mezi hlavou a mezikusem. Ideální je plast s třiceti nebo čtyřiceti procenty skla. Tam, vzhledem k přenosu světla, jsou už i za šera snadno diagnostikovatelné nežádoucí zpětné zášlehy při optimalizování managementu motoru. Vše dle obrázku.
Takhle tlustší mezikus má výhodu, že se do širší stěny vejde i propojení na intercharger, šrouby na seřizování podtlaku či ovládání palivového kohoutu. V neposlední řadě můžeš bočními otvory přisávat oxyd dusný, kde získáš pro svého Dněpra krátkodobě desítky koní navíc. Dávkuj opatrně.
V případě nedodržení přesnosti dávkování Ti kolega Fapeko udělá kliku.