od Jirka veteran » 15 srp 2016, 06:29
Hezký den všem, Fapeko mohl by jste mi zde uvést rozměry válců, které by připadaly k vyvložkování? Mám na mysli základní vrtání válce z výroby, nynější vývrt, síla stěny toho válce k vyvložkování v nejslabším místě, výška válce. Máte změřeno jakých teplot v provozu se dosahuje na povrchu válce? nemám na mysli všelijaké dohady ale zda někdo skutečně měřil teplotu. Použít vložku z auta by jistě šlo, pokud máte na mysli opravárenskou ale cena takové vložky je cca 1000 Kč a více, pokud máme na mysli dobrého výrobce, použít by šla i mokrá vložka z nějakého motoru, ale tam je nutné připočíst obrábění vložky a to se můžeme dostat až za tu cenu opravárenské. Nevím kolik lidí zde si dokáže představit, co vše(práce, materiál a vědět jak na to) obsahuje vyvložkování válce, ale na to aby vzducháč vydržel např. 100 000 km a ještě k tomu u ruského stroje asi můžeme zapomenout, nejde jen o materiál válce ale také o konstrukci a přesnost výroby motoru, schopnost jednotlivých součástek udržet za provozu rozměry atd. Udělat jde všechno a když jde o takovouto věc je nutné počítat i s nezdary, ale jsem si jistý že by to šlo vychytat. Další otázka je cena, s takovouto věcí si může hrát pouze důchodce, protože jde do neznáma a kolik kusů těch válců by se udělalo, je další otázka.
Hezký den všem, Fapeko mohl by jste mi zde uvést rozměry válců, které by připadaly k vyvložkování? Mám na mysli základní vrtání válce z výroby, nynější vývrt, síla stěny toho válce k vyvložkování v nejslabším místě, výška válce. Máte změřeno jakých teplot v provozu se dosahuje na povrchu válce? nemám na mysli všelijaké dohady ale zda někdo skutečně měřil teplotu. Použít vložku z auta by jistě šlo, pokud máte na mysli opravárenskou ale cena takové vložky je cca 1000 Kč a více, pokud máme na mysli dobrého výrobce, použít by šla i mokrá vložka z nějakého motoru, ale tam je nutné připočíst obrábění vložky a to se můžeme dostat až za tu cenu opravárenské. Nevím kolik lidí zde si dokáže představit, co vše(práce, materiál a vědět jak na to) obsahuje vyvložkování válce, ale na to aby vzducháč vydržel např. 100 000 km a ještě k tomu u ruského stroje asi můžeme zapomenout, nejde jen o materiál válce ale také o konstrukci a přesnost výroby motoru, schopnost jednotlivých součástek udržet za provozu rozměry atd. Udělat jde všechno a když jde o takovouto věc je nutné počítat i s nezdary, ale jsem si jistý že by to šlo vychytat. Další otázka je cena, s takovouto věcí si může hrát pouze důchodce, protože jde do neznáma a kolik kusů těch válců by se udělalo, je další otázka.