Písty Almet AK-12 a AK-20

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Písty Almet AK-12 a AK-20

Re: Písty Almet AK-12 a AK-20

od N-o-r-a » 28 led 2018, 15:09

Rozdíl je v obsahu křemíku slitiny, 12 vs. 20%

Re: Písty Almet AK-12 a AK-20

od Vici » 14 srp 2015, 23:00

A rozdíl mezi Almet AK-12 a Almet AK-20 neznáš?

Re: Písty Almet AK-12 a AK-20

od Soptík » 14 srp 2015, 17:11

Moje zkušenost s polskýma pístama Almot je pozitivní tak proč řešit něco jiného. A po 5-ti tis.km jestli jsi to přirafnul tak to bude o bohatosti.

Písty Almet AK-12 a AK-20

od Vici » 14 srp 2015, 12:28

Výhledově budu muset řešit výbrusy na SV motor. Vím, že ruské písty už nechci. Po cca 5 tisích mám máznuté oba písty.
Almet znám a myslím, že s kvalitou problém není. Jen se mi nedaří zjistit jaké jsou rozdíly v jejich značení materiálu. Konkrétně AK-12 a AK-20. Cenovka AK-20 je skoro dvojnásobná než toho AK-12. Na mail bohužel neodpověděli.
Nevíte někdo složení materiálu s tímto značením AK-12 a AK-20? Máte někdo nějaké konkrétní zkušenosti v SV motorech s těmito druhy pístů?

Dík Vici

Nahoru