od host » 30 bře 2011, 18:54
Po prvním spuštění motoru ještě bez připojeného dynama i akumulátoru (na dráty z nabíječky) jsem dneska dozapojil zbytek elektroinstalace, tedy i výše popsaný regulátor. Zapojení "š" z dynama na M regulátoru, "JA" z dynama na D regulátoru. Dynamo nebylo nijak upraveno, pouze zkontrolováno, vyčištěno, vyměněna ložiska a uhlíky, vydrážkován komutátor. Předtím jsem podle návodu pro jistotu dynamo nabudil na správnou polaritu (- kostra); "Š" ukostřit, "JA" připojit mžikově na + pól baterie. Po připojení a nastartování vše fungovalo, jak má. Kontrolka se začínala rozsvěcet až při velmi nízkém volnoběhu na hranici stability chodu. Napětí, držené regulací, jsem zatím neměřil. Doufám, že vše bude i spolehlivé.
Po prvním spuštění motoru ještě bez připojeného dynama i akumulátoru (na dráty z nabíječky) jsem dneska dozapojil zbytek elektroinstalace, tedy i výše popsaný regulátor. Zapojení "š" z dynama na M regulátoru, "JA" z dynama na D regulátoru. Dynamo nebylo nijak upraveno, pouze zkontrolováno, vyčištěno, vyměněna ložiska a uhlíky, vydrážkován komutátor. Předtím jsem podle návodu pro jistotu dynamo nabudil na správnou polaritu (- kostra); "Š" ukostřit, "JA" připojit mžikově na + pól baterie. Po připojení a nastartování vše fungovalo, jak má. Kontrolka se začínala rozsvěcet až při velmi nízkém volnoběhu na hranici stability chodu. Napětí, držené regulací, jsem zatím neměřil. Doufám, že vše bude i spolehlivé.