od fapeko » 10 zář 2013, 22:12
Kolena výfuku jsou nasunuta ve válci dost natěsno a provozem se vytěsní ještě karbonem a potom nejdou sundat.
Bud to koleno vytačej a postupně vytahuj , nebo použij gum. palici na vytlučení , akorát dej pozor at si ty kolena nepoškodíš tím klepánim.
Dosedací plochu válce ze strany od hlavy jsem si stahoval o cca.0,15mm a zatím není problém.Taky je možné , že máš křivou hlavu , ale tam nevím jak by se to dalo upnout do nějakého strojního svěráku atd., aby jsi ji mohl srovnat na fréze
Pokud máš křivou dosedací plochu na přírubě válce co se šroubuje k bloku tak tam bych byl velmi obezřetný z důvodů souososti dosedací plochy válce a dírou(výbrusem) pro píst. Někdy se stává , že díra válce která se honuje nesouhlasí s dosedací plochou příruby. Většinou to poznáš tak ,že je válec vydřený jen na jedne straně té litinové vložky , ale ani to není někdy rozhodující , protože můžou být špatně vyúhlované ojnice na klice
Kolena výfuku jsou nasunuta ve válci dost natěsno a provozem se vytěsní ještě karbonem a potom nejdou sundat.
Bud to koleno vytačej a postupně vytahuj , nebo použij gum. palici na vytlučení , akorát dej pozor at si ty kolena nepoškodíš tím klepánim.
Dosedací plochu válce ze strany od hlavy jsem si stahoval o cca.0,15mm a zatím není problém.Taky je možné , že máš křivou hlavu , ale tam nevím jak by se to dalo upnout do nějakého strojního svěráku atd., aby jsi ji mohl srovnat na fréze
Pokud máš křivou dosedací plochu na přírubě válce co se šroubuje k bloku tak tam bych byl velmi obezřetný z důvodů souososti dosedací plochy válce a dírou(výbrusem) pro píst. Někdy se stává , že díra válce která se honuje nesouhlasí s dosedací plochou příruby. Většinou to poznáš tak ,že je válec vydřený jen na jedne straně té litinové vložky , ale ani to není někdy rozhodující , protože můžou být špatně vyúhlované ojnice na klice