od Dneprstein » 01 srp 2013, 18:01
Mě to dělalo takřka totéž co tobě, taky to začalo najednou a bylo to skutečně v té krabičce (jednotce). Průběžně jsem vyměnil zapalovací kabely, fajfku, cívku, snímač, veškeré napájení, veškeré uzemnění, alternátor, regulátor dobíjení, nakonec dal zapalování externě na baterku z auta bez jakékoli jiné elektroinstalace na motorce (aby ho nemohlo nic ovlivňovat), koupil stroboskop, zabrousil ventily a vyměnil vodítka, udělal výbrus... Když už jsem fakt nevěděl kudy kam, namontoval jsem zpátky kladívko a normálně to jezdilo - což potvrdilo, že zrada je někde v zapalku... - Nakonec to vyřešil ten osciloskop a Pavel Kučera, který to byl schopný z Ignitechu vydupat. Za což mu nehynoucí dík a slávu...

Mě to dělalo takřka totéž co tobě, taky to začalo najednou a bylo to skutečně v té krabičce (jednotce). Průběžně jsem vyměnil zapalovací kabely, fajfku, cívku, snímač, veškeré napájení, veškeré uzemnění, alternátor, regulátor dobíjení, nakonec dal zapalování externě na baterku z auta bez jakékoli jiné elektroinstalace na motorce (aby ho nemohlo nic ovlivňovat), koupil stroboskop, zabrousil ventily a vyměnil vodítka, udělal výbrus... Když už jsem fakt nevěděl kudy kam, namontoval jsem zpátky kladívko a normálně to jezdilo - což potvrdilo, že zrada je někde v zapalku... - Nakonec to vyřešil ten osciloskop a Pavel Kučera, který to byl schopný z Ignitechu vydupat. Za což mu nehynoucí dík a slávu... ;)