programovani TCIP 4 na Dněpr

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: programovani TCIP 4 na Dněpr

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od da'Weed » 16 zář 2013, 17:42

Dobrý den,
ano dokonce jsem Vám ohledně toho psal i email. Jednotku už jsem odeslal do Ignitechu, od té doby jsem poslal panu Krejzlovi už 5 emailů, ale žádná odpověď, takže čekám..čekám..:-) Teď už to bohužel nezkusím, doufám, že to bude nějaká hloupost..a ano bylo to asi špatným dobíjením. Ve stejné chvíli odešel alternátor i zapalování.

Děkuji za Vaše rady

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od Pavel Kučera » 15 zář 2013, 22:34

Dobrý den,

předpokládám, že je zapalování od nás, takže je to jednoduché. Na přiloženém CD/DVD je soubor "Dněpr v80.ign". Stačí spustit program na ladění zapalování, v menu "Soubor" - "Otevřít" najít tento soubor na disku a otevřít. Tímto se přepíše veškeré nastavení v programu na "tovární". Potom je potřeba toto nastavení nahrát do jednotky (tlačítko "Programovat" ve druhém řádku shora) a vyzkoušet.
Pokud by ani potom zapalování nefungovalo, jak má, doporučuji odeslat s průvodním dopisem do Ignitechu (http://www.ignitech.cz). Pošlete jim pro kontrolu i čidlo a nejlépe i zapalovací cívku. Zjistí příčinu, případně opraví. V sezóně trvá oprava o něco déle. Cena za opravu bývá kolem 500 Kč. Problém u zapalování může způsobovat vadné dobíjení/přebíjení a ježdění s "mrtvou" baterií. Je to elektronika a je potřeba respektovat určitá pravidla.
Vzdálenost čidla od výstupku na kotoučku: 0,5 až 0,8 mm

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od da'Weed » 12 srp 2013, 11:51

Tak to vážně byla jednotka.. Nainstaloval jsem kladívko a jede..akorád mi moc nejde doladit předstih ve vyšších otáčkách..ale to nějak vyřeším..

Děkuji všem za rady a postřehy!

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od da'Weed » 06 srp 2013, 22:33

No takže by to byla stejně ta jednotka.. No do konce týdne snad dojde to kladívko, tak to zkusím vyměnit a dám vědět.

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od Davy » 02 srp 2013, 08:20

To vypada na tvarovaci vstup z toho snimace. Z nej jde ostrej impuls na obe strany a pak par drobnejch zakmitu. Pokud to vstupni komparator a filtr nevycisti, tak ridici jednotka dostane dva pulsy blizko za sebou a vyhodnoti to jako hodne vysoky otacky. Tot moje hypoteza. Duvod muze bejt treba nejaka prostrelena kapacita.
Jinak, vapacky snimace SN01 neodchazej. Je to jen indukcni cidlo a neni nijak zatezovany, nema proc odejit. Jedinej problem kterej s nima je je uklepanej dratek. To panove nejak nedomysleli, vytahnout slabej dratek z plastovyho krytu bez pruchodky v prostredi s pomerne silnejma vibracema.

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od da'Weed » 01 srp 2013, 19:59

Děkuji Dneprsteine, přesně tohle jsem asi chtěl slyšet..nehledat to jinde,ale věřit, že závada je v té krabici. Teď má P.Kučera teda dovolenou, ale hned potom objednám kontaktko.

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od Dneprstein » 01 srp 2013, 18:01

Mě to dělalo takřka totéž co tobě, taky to začalo najednou a bylo to skutečně v té krabičce (jednotce). Průběžně jsem vyměnil zapalovací kabely, fajfku, cívku, snímač, veškeré napájení, veškeré uzemnění, alternátor, regulátor dobíjení, nakonec dal zapalování externě na baterku z auta bez jakékoli jiné elektroinstalace na motorce (aby ho nemohlo nic ovlivňovat), koupil stroboskop, zabrousil ventily a vyměnil vodítka, udělal výbrus... Když už jsem fakt nevěděl kudy kam, namontoval jsem zpátky kladívko a normálně to jezdilo - což potvrdilo, že zrada je někde v zapalku... - Nakonec to vyřešil ten osciloskop a Pavel Kučera, který to byl schopný z Ignitechu vydupat. Za což mu nehynoucí dík a slávu... ;)

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od da'Weed » 01 srp 2013, 16:18

Tak sem to šel ještě teďka rychle zkusit, než povalim do pryč a přiblížil to tak na 2-3 desetiny. Rozdíl není znát, furt to stejný..

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od da'Weed » 01 srp 2013, 16:06

No dobře, teď sem to byl kontrolovat a je tam necelej mm... Na motorkářích jsem se dočetl, že odpor snímače by měl být kolem 200Ohmů a je 204.. Zkusím ho teda přiblížit no, dneska to už, ale asi nestihnu...dík za rady, uvidíme..

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od Soptík » 01 srp 2013, 16:01

Hipíku kladívko asi ne :D ale bude to chtít napilovat díry co drží snímač a udělat ho posunovací.

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od hipik634-750 » 01 srp 2013, 15:54

Soptík píše:Vzdálenost toho palce od snímače by měla být par destin. A mohl odejít i snímač. Myslím že někde na Vape stránkách mají odpor tohoto snímače. Můj názor je že je nízká úroveň signálu a vymejšlí to kraviny. Myslím že jednotce by nic být nemuselo.
souhlasim s tou vzdalenosti, par mm je nesmysl - ma tam byt tak 2-3 desetinky. nizka uroven signalu to vysvetluje. klepni do toho serizovacim kladivkem a mas spraveno

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od Soptík » 01 srp 2013, 15:41

Vzdálenost toho palce od snímače by měla být par destin. A mohl odejít i snímač. Myslím že někde na Vape stránkách mají odpor tohoto snímače. Můj názor je že je nízká úroveň signálu a vymejšlí to kraviny. Myslím že jednotce by nic být nemuselo.

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od da'Weed » 01 srp 2013, 15:25

Snímač je tam VAPE, do teď to jelo v pohodě, takže rušení asi ne. Vzdálenost je pár milimetrů a je to tam napevno.. Myslím, že bude v haji ta jednotka..myslím, že se něco zku*vilo, když se vybila baterka, protože jinak si to nedovedu vysvětlit..
Přílohy
_MG_9244.JPG

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od Soptík » 01 srp 2013, 13:15

Tipnul bych to na chybu někde u čidla snímání otáček. Ať už rušení či vadu. Jaký tip čidla máš? A jakou máš případně vzdálenos u indukč. čidla?

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

od hipik634-750 » 01 srp 2013, 12:53

mas spravne daleko čidlo otáček ? rekl bych že do 1000 to nejak vyjde a pak si mimo ocekavany rozsah vstupu. zkus cidlo priblizit/oddalit. odruseny fajfky nebo svicky doufam mas

Nahoru