od host » 13 čer 2013, 16:40
Podpálený (netěsný v sedle) ventil tohle nikdy nezpůsobí. Volná vodítka, hlavně sacích ventilů, ano. Spíš ale u visutých ventilů OHV či OHC.
Napadá mě - levý válec je mazaný přímo tlakem od čerpadla, tak jestli toho oleje se do něj nakonec nedostane víc, než do pravého, který je mazán jenom rozstřikem.
Je vyuhlovaná ojnice levého válce? Není válec vyosen? Mně jednou jeden motor auta neskutečně kouřil a bral olej. Dělalo to od jeho opravy (nový výbrus). Myslel jsem, že si to "sedne" záběhem, ale bylo stále hůř. Po rozborce za cca 18 000 km zjištěny silně opotřebené, naprosto nerovnoměrně sjeté kroužky, hlavně stírací. V některých částech obvodu úplně zmizel ten vnitřní zápich a kroužek byl úplně hladký. Ojnice jsem tenkrát při opravě (blbec) nezkontroloval... Nasadil jsem spolehlivě vyuhlovanou sadu a od té doby se chování naprosto změnilo - ani nečoudne.
Podpálený (netěsný v sedle) ventil tohle nikdy nezpůsobí. Volná vodítka, hlavně sacích ventilů, ano. Spíš ale u visutých ventilů OHV či OHC.
Napadá mě - levý válec je mazaný přímo tlakem od čerpadla, tak jestli toho oleje se do něj nakonec nedostane víc, než do pravého, který je mazán jenom rozstřikem.
Je vyuhlovaná ojnice levého válce? Není válec vyosen? Mně jednou jeden motor auta neskutečně kouřil a bral olej. Dělalo to od jeho opravy (nový výbrus). Myslel jsem, že si to "sedne" záběhem, ale bylo stále hůř. Po rozborce za cca 18 000 km zjištěny silně opotřebené, naprosto nerovnoměrně sjeté kroužky, hlavně stírací. V některých částech obvodu úplně zmizel ten vnitřní zápich a kroužek byl úplně hladký. Ojnice jsem tenkrát při opravě (blbec) nezkontroloval... Nasadil jsem spolehlivě vyuhlovanou sadu a od té doby se chování naprosto změnilo - ani nečoudne.