karbon - mazani

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: karbon - mazani

Re: karbon - mazani

od hipik634-750 » 14 čer 2013, 07:31

pribliz si levy stredni sroub (druhy odspodu), je tam videt "mazaci kanalek" :)

Re: karbon - mazani

od fapeko » 13 čer 2013, 21:43

Jediný olej co se má kde oběvit je ve válcí mezi 3a4 stíracím kroužkem , ktery se tam dostává z mazacího kanálu válce.
Pokud máš střelené těsnění pod hlavou nemá to vliv na to že se ti tam oběvuje ten olej,ten tam jen vytíka.
Ten olej se ti tam musí dostávat bud přes ventily kde jsou vydřené vodítka nebo přes mazací(stírací) kroužka.

Re: karbon - mazani

od hipik634-750 » 13 čer 2013, 21:26

nasel jsem jednu moznou pricinu, napul praskly tesneni pod hlavou, praskly v miste sroubu, praskle jen pulka, projevovalo se to tak, ze pod sroubem se objevoval olej. domnivam se, ze podel svorniku protece tlakovy olej a dostal se tou prasklinou az do valce. mozne?

Re: karbon - mazani

od fapeko » 13 čer 2013, 17:47

Jenže jak mu to karbonuje tak se ten karbon dostal aji pod sedlo výfukového ventilu

Re: karbon - mazani

od host » 13 čer 2013, 16:40

Podpálený (netěsný v sedle) ventil tohle nikdy nezpůsobí. Volná vodítka, hlavně sacích ventilů, ano. Spíš ale u visutých ventilů OHV či OHC.
Napadá mě - levý válec je mazaný přímo tlakem od čerpadla, tak jestli toho oleje se do něj nakonec nedostane víc, než do pravého, který je mazán jenom rozstřikem.
Je vyuhlovaná ojnice levého válce? Není válec vyosen? Mně jednou jeden motor auta neskutečně kouřil a bral olej. Dělalo to od jeho opravy (nový výbrus). Myslel jsem, že si to "sedne" záběhem, ale bylo stále hůř. Po rozborce za cca 18 000 km zjištěny silně opotřebené, naprosto nerovnoměrně sjeté kroužky, hlavně stírací. V některých částech obvodu úplně zmizel ten vnitřní zápich a kroužek byl úplně hladký. Ojnice jsem tenkrát při opravě (blbec) nezkontroloval... Nasadil jsem spolehlivě vyuhlovanou sadu a od té doby se chování naprosto změnilo - ani nečoudne.

Re: karbon - mazani

od Davy » 13 čer 2013, 16:39

podpaleny ventily nezpusobej to ze to zere olej, ne? A tohle je ze spalenyho oleje.

Re: karbon - mazani

od hipik634-750 » 13 čer 2013, 16:06

vyfukovy ventil byl spis podrezly nez podpaleny ... zbrousil jsem a uvidime

Re: karbon - mazani

od hipik634-750 » 13 čer 2013, 16:06

vyfukovy ventil byl spis podrezly nez podpaleny ... zbrousil jsem a uvidime

Re: karbon - mazani

od fapeko » 13 čer 2013, 14:15

Přeci si dával nové kroužka ne ? Pokud ten ventil vakla v té díře tak to taky může tím být (žere olej).
Popřípadě špatně seřízené ventily,podpálene.Jaké máš tlaky na válcích??

karbon - mazani

od hipik634-750 » 13 čer 2013, 11:16

Ahoj, prosim konzultaci ohledne karbonu ve valci. V levem mam takovyhle nanos, v pravem cisto. Podeziram krouzky nebo voditka ventilu. Prosim nazory.
https://lh5.googleusercontent.com/-W1M4 ... 185906.jpg

Nahoru