od Michal » 22 led 2011, 21:29
Na Uralu mi gumová spojka za jízdy drží zhruba uprostřed mezi vidličkama, necestuje, nešmajdá. Na Dněpru mi to nejde moc dobře pozorovat za jízdy, protože nemá sajdu.

Na Dněpru jsem mazal gumu pouze při nasazení nové, jinak nikdy ani při rozebírání. Nebylo potřeba. Vydrží mi tak 10 tis. km.
Na Uralu jsem ji namazal, protože jinak při točení kolem na stojanu škvíká.
Ono je to otázka, co je lepší. Vazelína snižuje tření, ke kterému tam dochází, ale zase stejně jako olej narušuje běžnou gumu.
Neprovozuju tyhle stroje tak dlouho, abych měl věrohodné zkušenosti.
O nových negumových spojkách jsem četl, že s nima mají lidi trochu problémy, díky absenci sazí mají prý horší odvod třecího tepla.
Na Uralu mi gumová spojka za jízdy drží zhruba uprostřed mezi vidličkama, necestuje, nešmajdá. Na Dněpru mi to nejde moc dobře pozorovat za jízdy, protože nemá sajdu. :-)
Na Dněpru jsem mazal gumu pouze při nasazení nové, jinak nikdy ani při rozebírání. Nebylo potřeba. Vydrží mi tak 10 tis. km.
Na Uralu jsem ji namazal, protože jinak při točení kolem na stojanu škvíká.
Ono je to otázka, co je lepší. Vazelína snižuje tření, ke kterému tam dochází, ale zase stejně jako olej narušuje běžnou gumu.
Neprovozuju tyhle stroje tak dlouho, abych měl věrohodné zkušenosti.
O nových negumových spojkách jsem četl, že s nima mají lidi trochu problémy, díky absenci sazí mají prý horší odvod třecího tepla.