od Dneprstein » 07 dub 2013, 21:05
- Převodovka je jako lego. Pokud nerozlisováváš hřídel, tak všechno je na sebe naskládaný a pružinkama dotažený (každý díl řadicího mechanismu je zajištěný dalším následujícím dílem). Sežeň si rozkres dílů, ale úplně nejlepší je manuál, kde máš převodovku v řezu (řezech). Vesměs všechno pasuje pouze jedním způsobem. Pokud se ti něco náhodou povede nasadit špatně, tak nejde nasadit další následující součástka. Nakopávačku sundat musíš, jinak nesundáš víko. Pokud budeš mít štěstí, tak se ti povede převodovku otevřít tak, že ti celý segment nakopávačky i s vratnou pružinou zůstane uvnitř a nebudeš jí pak muset napínat...
- Obložení spojky si myslim, že je v normě. Pokud je sjetý na celý ploše kotouče stejně a nečuměj ti nýty, tak tam ani žádný problém nastat nemůže...
Bavim se o Dněpru...
- Převodovka je jako lego. Pokud nerozlisováváš hřídel, tak všechno je na sebe naskládaný a pružinkama dotažený (každý díl řadicího mechanismu je zajištěný dalším následujícím dílem). Sežeň si rozkres dílů, ale úplně nejlepší je manuál, kde máš převodovku v řezu (řezech). Vesměs všechno pasuje pouze jedním způsobem. Pokud se ti něco náhodou povede nasadit špatně, tak nejde nasadit další následující součástka. Nakopávačku sundat musíš, jinak nesundáš víko. Pokud budeš mít štěstí, tak se ti povede převodovku otevřít tak, že ti celý segment nakopávačky i s vratnou pružinou zůstane uvnitř a nebudeš jí pak muset napínat...
- Obložení spojky si myslim, že je v normě. Pokud je sjetý na celý ploše kotouče stejně a nečuměj ti nýty, tak tam ani žádný problém nastat nemůže...
Bavim se o Dněpru...