od Dneprstein » 21 bře 2013, 10:06
Komaxit určitě ne. Komaxit se vypaluje na nějakých 220 - 250°C a výfuk má víc (teda na začátku). Šopovat hliníkem to lze i bez povrchovky, pokud se člověk smíří s tím, že povrch zajde. Ideální je našopovat a do toho natřít nějakou žáruvzdornou barvu, ta se do hliníku pěkně vpije a drží. Jinak určitě nejlepší by byl smalt, ale tam asi bude problém s přípravou povrchu, respektive s tim, že to není nový a čistý. Jinak je smalt každopádně drahej a je nemožný ho opravit. Jinak s žáruvzdornejma barvama je problém. Většinou je nutný je vypálit, což je u výfuku celkem problém ho někam nacpat. A na přímo motorce se tlumič až do konce nikdy zas tak neohřeje... Já kolena nechal šopovat, přes to černou žáruvzdorku a časem to zašlo do takový indiferentní kovově šedo-hnědý barvy. Tlumiče jsem vzal jen na rychlovku štětcem, přímo přes ty zbytky chromu co byly pod tím a celkem to drželo (vzhled jsem ale moc neřešil, celý výfuky jsou křivý až hrůza). Loni jsem to ale v dobré víře přebrousil a přestříkal žáruvzdornou "kovářskou" byrvou, ale ouha. Na začátku tlumiče se to celý odfouklo, popraskalo, oloupalo. A to by přitom měla vydržet 500°C...
Komaxit určitě ne. Komaxit se vypaluje na nějakých 220 - 250°C a výfuk má víc (teda na začátku). Šopovat hliníkem to lze i bez povrchovky, pokud se člověk smíří s tím, že povrch zajde. Ideální je našopovat a do toho natřít nějakou žáruvzdornou barvu, ta se do hliníku pěkně vpije a drží. Jinak určitě nejlepší by byl smalt, ale tam asi bude problém s přípravou povrchu, respektive s tim, že to není nový a čistý. Jinak je smalt každopádně drahej a je nemožný ho opravit. Jinak s žáruvzdornejma barvama je problém. Většinou je nutný je vypálit, což je u výfuku celkem problém ho někam nacpat. A na přímo motorce se tlumič až do konce nikdy zas tak neohřeje... Já kolena nechal šopovat, přes to černou žáruvzdorku a časem to zašlo do takový indiferentní kovově šedo-hnědý barvy. Tlumiče jsem vzal jen na rychlovku štětcem, přímo přes ty zbytky chromu co byly pod tím a celkem to drželo (vzhled jsem ale moc neřešil, celý výfuky jsou křivý až hrůza). Loni jsem to ale v dobré víře přebrousil a přestříkal žáruvzdornou "kovářskou" byrvou, ale ouha. Na začátku tlumiče se to celý odfouklo, popraskalo, oloupalo. A to by přitom měla vydržet 500°C...