od Jakub-MT9-SWD » 18 bře 2013, 22:19
Ahoj
Nemohl by mi někdo říct jakej má být kompresní tlak na 750 sv 26k motoru který je ve špičkovém stavu.? Muj motor má najeto asi 2000km po celkové go. písty, kroužky,ventily,výbrusy,klika.... Už dlouho se potýkám s menším tlakem na jeden válec. Levej 5bar a dost velká netěsnost pravej 7baru a můžu se na něm houpat poměrně dlouho. ventily zabroušeny, a vůle dobrá. No a dnes jsem shodou náhod mohl tlaky změřit na stejném motoru ale který vypadá spíše jak olejová koule, prostě vypiťák jako bejk. A ten má na obou válcích 7,5 bar a poměrně i těsní. Což mě celkem štve

Protože člověk se snaží aby motor za něco stál a v důsledku hovno na hovno. Na levém malá komprese a na pravém o mm větší vačka zapalování takže motor kulhá.

Prostě jedno lepší než druhý Ještě mě tak napadlo jestli tento motor nemá někdo rozdělaný tak na doběhy pístů.7 Můj má v HÚ od dosedací plochy hlavy nedojíždí o 7mm, tak kdyby to mohl někdo změřit. Nevím kde je chyba, nechce se mi to uzavírat jako normální u už takhlenc slabého motoru.
Ahoj
Nemohl by mi někdo říct jakej má být kompresní tlak na 750 sv 26k motoru který je ve špičkovém stavu.? Muj motor má najeto asi 2000km po celkové go. písty, kroužky,ventily,výbrusy,klika.... Už dlouho se potýkám s menším tlakem na jeden válec. Levej 5bar a dost velká netěsnost pravej 7baru a můžu se na něm houpat poměrně dlouho. ventily zabroušeny, a vůle dobrá. No a dnes jsem shodou náhod mohl tlaky změřit na stejném motoru ale který vypadá spíše jak olejová koule, prostě vypiťák jako bejk. A ten má na obou válcích 7,5 bar a poměrně i těsní. Což mě celkem štve :D Protože člověk se snaží aby motor za něco stál a v důsledku hovno na hovno. Na levém malá komprese a na pravém o mm větší vačka zapalování takže motor kulhá. :D Prostě jedno lepší než druhý Ještě mě tak napadlo jestli tento motor nemá někdo rozdělaný tak na doběhy pístů.7 Můj má v HÚ od dosedací plochy hlavy nedojíždí o 7mm, tak kdyby to mohl někdo změřit. Nevím kde je chyba, nechce se mi to uzavírat jako normální u už takhlenc slabého motoru.