od arno77 » 31 led 2013, 20:45
Honda Wanderer píše:arno77 píše:Jak kdosi tu už psal to jehlové ložisko v unašeči diferáku mají i M-72 pozdější typy.
To jsem tu psal já. Měl jsem komentář k uvedené přestavbě, ale pak jsem to radši smazal, abych zbytečně nepopouzel.
Rozvodovky na Emku jsem viděl rozebrané tři a každá měla jehličky. Z toho usuzuji, že na Emce to nebude moc neobvyklého.
Já vím, žes to tady psal Honzo ty, a taky vím jaký máš názor na různé přestavby, více méně se s tím taky ztotožňuji, i když si občas říkám, že tyhle motorky jsou jako Harley Davidson - každý je svým způsobem originál..

Nadruhou stranu Ať si každý se svým strojem dělá co chce, i když se to někomu líbit nemusí, neudělá s tím nic. Já sám jsem měl stejné myšlenkové pochody, tak si říkám, že si tím možná každý musí projít..
Jinak, vraťme se k tématu: dle tebe, jak říkáš to asi tak bude, že novější emky mají valivé ložisko v té rozvodovce. Já měl rozebrané asi tři nebo čtyři rozvodovky (ale všechny byly na kulaté bubny )a všude zas byly kluzné ložiska. Tak si říkám, že s tímhle soudruzi asi udělali změnu, někdy zhuba v roce 55 s typem M-72M, kdy se "oficiálně" opravdu v uvozovkách...měnily kulaté bubny za kytky, jiné štíty, špice, pakny atd atd.. stejně jako v rozvodovce, vyměnili i ložisko vačkové hřídele v motoru - kluzné za valivé..
[quote="Honda Wanderer"][quote="arno77"]Jak kdosi tu už psal to jehlové ložisko v unašeči diferáku mají i M-72 pozdější typy.[/quote]
To jsem tu psal já. Měl jsem komentář k uvedené přestavbě, ale pak jsem to radši smazal, abych zbytečně nepopouzel.
Rozvodovky na Emku jsem viděl rozebrané tři a každá měla jehličky. Z toho usuzuji, že na Emce to nebude moc neobvyklého.[/quote]
Já vím, žes to tady psal Honzo ty, a taky vím jaký máš názor na různé přestavby, více méně se s tím taky ztotožňuji, i když si občas říkám, že tyhle motorky jsou jako Harley Davidson - každý je svým způsobem originál.. :-)
Nadruhou stranu Ať si každý se svým strojem dělá co chce, i když se to někomu líbit nemusí, neudělá s tím nic. Já sám jsem měl stejné myšlenkové pochody, tak si říkám, že si tím možná každý musí projít..
Jinak, vraťme se k tématu: dle tebe, jak říkáš to asi tak bude, že novější emky mají valivé ložisko v té rozvodovce. Já měl rozebrané asi tři nebo čtyři rozvodovky (ale všechny byly na kulaté bubny )a všude zas byly kluzné ložiska. Tak si říkám, že s tímhle soudruzi asi udělali změnu, někdy zhuba v roce 55 s typem M-72M, kdy se "oficiálně" opravdu v uvozovkách...měnily kulaté bubny za kytky, jiné štíty, špice, pakny atd atd.. stejně jako v rozvodovce, vyměnili i ložisko vačkové hřídele v motoru - kluzné za valivé..