Válec K 750

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Válec K 750

Re: Válec K 750

od Naposled » 21 dub 2013, 12:07

Ave Mistři, díky za názor. Pérovky tam nedám, ale projistotu to zaplepím Loctytem :P

Re: Válec K 750

od fapeko » 21 dub 2013, 10:11

Dle technického výkresu se nedávají podložky ani pérovky pod matice svorníku.

Re: Válec K 750

od Soptík » 21 dub 2013, 09:35

Tak to já jsem asi dva svorníky měnil z důvodu strženého závitu a vyšroubovat šli. Sice za použití násilí, ale bez následků na bloku. Pérovky jsem myslím nedával nikde, ale dával jsem podložky.
Tvůj problém bych asi neřešil.

Re: Válec K 750

od Naposled » 21 dub 2013, 08:18

Ave přátelé, mám malý dotaz. Původně byli válce přimontované pouze maticema bez pérovek.Při namontování levého a pravého válce jsem si všimnul, že na levé straně můžu dát pod matičky i pérové podložky. Na pravé ovšem ne. Tak jsem se pokusil vytočit na pravé straně karteru svorníky, ale ani jsem si neuprdl. Velikost svorníků je na obou stranách stejná. Takže jsem měřil válce a zjistil jsem, že pravý válec má silnější oka pro přimontování válce ke karteru. A teď otázka - mám nechat na pravém válci ufrézovat, nebo zbrousit 2-3 mm materialu, aby se mi tam vešla pérovka, nebo to nemám řešit? Matičky na pravé straně zašroubuju, ale svorníky netrčí.
Díky moc za pomoc u zdokonalení tohoto geniálního stroje.

Re: Válec K 750

od Davy » 11 bře 2013, 12:01

fapeko píše:V minulosti jak jsem mel Yamahu XJ 900,tak mi tam blblo cidlo oleje ,tak jsem si zajel do autorizovaneho servisu a tam mi rekli ze to cidlo neni tlakove ale ze to snima rostrik oleje v motoru no a ze to nemam resit to poblikavani cervene kontrolky, ze tam je dost oleje a tenhle problem mel i kolega na XJR 1300. Tak nevim no co mi rekli to tlumocim tady.Dle meho tam bylo hladinove cidlo
XJcko ma plovak kterej hlida hladinu oleje.

Re: Válec K 750

od fapeko » 11 bře 2013, 11:33

V minulosti jak jsem mel Yamahu XJ 900,tak mi tam blblo cidlo oleje ,tak jsem si zajel do autorizovaneho servisu a tam mi rekli ze to cidlo neni tlakove ale ze to snima rostrik oleje v motoru no a ze to nemam resit to poblikavani cervene kontrolky, ze tam je dost oleje a tenhle problem mel i kolega na XJR 1300. Tak nevim no co mi rekli to tlumocim tady.Dle meho tam bylo hladinove cidlo

Re: Válec K 750

od Davy » 11 bře 2013, 08:45

fapeko píše:
Davy: přece pokud vím existují dva druhy snímaču oleje , jeden je tlakový a druhý je rostřikový , oprav mě pokud se mýlim
Tak uplne nechapu co mas na mysli. Obecne v motorovejch vozidlech muzes najit co se tejce oleje manostaty (sepnuto/rozepnuto, kontrolka), pak obdobu manometru, tzn. snimac kterej se pouziva jako zdroj dat pro indikaci aktualniho tlaku, teplomery oleje, pripadne termostaty, ale to malokdy a hladinovy spinace, nebo mozna i snimace (proporcionalni, tzn. indikace vejsky hladiny v nejaky nadrzce, treba u oilmastra). Jak se meri rozstrik netusim.

Re: Válec K 750

od fapeko » 08 bře 2013, 15:03

Díky za rady , na povolení šroubku byla potřeba hrubá síla(malý sekaček+kladívko) jako u všech šroubu co mají strhlé osazení pro šroubovak na téhle motorce :D
Davy: přece pokud vím existují dva druhy snímaču oleje , jeden je tlakový a druhý je rostřikový , oprav mě pokud se mýlim

Re: Válec K 750

od Honda Wanderer » 08 bře 2013, 06:56

Přesně tak, ten šroubek je taky podle mě až u káček. Mám nějaké válce se šroubkem a některé bez.

Re: Válec K 750

od arno77 » 07 bře 2013, 20:41

Je to obyčejný červík. Zkus to nahřát, možná povolí.
Pozn.: Dle jistého zdroje Emky by tento kontrolní červ neměly mít, měla by to být až záležitost káčkových válců.

Re: Válec K 750

od Davy » 07 bře 2013, 20:40

Hipiku, pokud je to nizkotlaky mazani, tak by byl problem vhodnej manostat sehnat. Spis bys musel pouzit nejakej hodne citlivej normalni proporcionalni snimac. Ale tam zas narazis na to ze takhle citlivej nebude na olej a musel bys tam zbastlit oddelovaci membranu. Takze spis neslo.

Re: Válec K 750

od hipik634-750 » 07 bře 2013, 20:16

dal by se na ten sroubek dat nejaky sensor a vytahnout to na kontrolku ?

Re: Válec K 750

od Soptík » 07 bře 2013, 19:46

Olej z něj teče až když ho úplně vyšroubuješ. A SV má kombinovaný mazání. To znamená že část je mazaná rozstřikem a část je mazaná nízkotlakým nuceným mazáním. Je tam nízký tlak oleje, proto nemá kontrolku mazání.
Jeden válec je díky rotaci kliky mázám rozstřikem lépe. A ten druhý musí být domazáván tlakem.

Re: Válec K 750

od fapeko » 07 bře 2013, 19:40

No a to má s toho šroubku téct olej jen když ho vyšroubuji ,protože s ním nejde vůbec otočit :(
Ty další tři kanálky vedou do válce a jsou průchozí , nebo jsem na nějaký ještě zapoměl ??
V bloku mám všechny kanálky vyčištěné , když do jednoho kanálku pustím stlačený vzduch tak mi s těch dalších fouká ven.Akorát nechápu proč to tlakové mazání není udělané na protejším válci ?

Re: Válec K 750

od Honda Wanderer » 07 bře 2013, 19:17

Jojo, jednou jsem bádal kudy mi teče olej a tekl právě pod tím šroubkem a poměrně dost. Všechny kanálky je potřeba vyčistit.

Nahoru