od host » 01 bře 2011, 12:33
Spínačku jsem dostal v krabici k motocyklu. Ten dlouhý pružný pásek má svorku 15. Pásek je od toho kontaktu, co je pod ním, klíčkem ODTLAČOVÁN, tedy klíček vysunutý = pásek přitlačený k tělesu spínačky = sepnuté kontakty (ten druhý má číslo 30, tedy baterie); klíček zaražený na doraz = pružný pásek zdvižený = obvod napájení cívky a denních spotřebičů rozpojený. A fungovat by to mělo právě opačně. Ta "15" a "30" nejsou spojené už s ničím, všechno jsem proměřoval multimetrem. Jinak se nepovažuju za úplného začátečníka, opravuji a renovuji stroje všeho druhu už skoro 30 let, jsem schopen vymyslet a natahat elektroinstalaci i k běžnému staršímu autu "z voleje", bez schématu, ale toto nechápu. Náhradní řešení už mám vymyšlené - na spodek spínačky připevnit dodatečně mikrospínač, který by byl ovládán tím páskem, jeho vnější stranou.
Spínačku jsem dostal v krabici k motocyklu. Ten dlouhý pružný pásek má svorku 15. Pásek je od toho kontaktu, co je pod ním, klíčkem ODTLAČOVÁN, tedy klíček vysunutý = pásek přitlačený k tělesu spínačky = sepnuté kontakty (ten druhý má číslo 30, tedy baterie); klíček zaražený na doraz = pružný pásek zdvižený = obvod napájení cívky a denních spotřebičů rozpojený. A fungovat by to mělo právě opačně. Ta "15" a "30" nejsou spojené už s ničím, všechno jsem proměřoval multimetrem. Jinak se nepovažuju za úplného začátečníka, opravuji a renovuji stroje všeho druhu už skoro 30 let, jsem schopen vymyslet a natahat elektroinstalaci i k běžnému staršímu autu "z voleje", bez schématu, ale toto nechápu. Náhradní řešení už mám vymyšlené - na spodek spínačky připevnit dodatečně mikrospínač, který by byl ovládán tím páskem, jeho vnější stranou.