Repase klikovky

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Repase klikovky

Re: Repase klikovky

od fapeko » 16 bře 2013, 21:37

Tak kliku mám už složenou a namontovanou v motoru , ale zapoměl jsem ji samostatně nafotit ,tak přidám aspon pár fotek před složením.
Na první fotce mužete vidět vyrobené nové ojniční čepy ,které byli cementované a kalené na hrc 65
Čepy.jpg
Na druhé fotce už vidíte přebroušené ojniční čepy+ojnice+nové jehly(válečky)+nalisované nové a vystružené bronzové vložky pro pístní čepy
Klika.jpg

Re: Repase klikovky

od Naposled » 07 bře 2013, 14:46

Ave, tak to jsem rád po přečtení postupu, že jsem se do toho nepustil svépomocně. Tohle bych fakt nezvládl. Držím Ti palce, Fapeko.

Re: Repase klikovky

od Honda Wanderer » 07 bře 2013, 14:28

Jojo, to už je přesah, kdy se už hrne materiál před hranou...

Re: Repase klikovky

od fapeko » 04 bře 2013, 21:20

Tak jsem rozlisoval tu mou kliku a zjistil jsem že ojniční čep je vydřeny cca o 2 desetiny,válečky maji průměr 6,8mm(misto 7,00mm) a ojnice má o 2 desetiny večí průměr a je ještě k tomu ovalitá :D
Ojnice zkalibruji(zbrousím) na nějaký jednotný průměr, čep už mám vyrobený z 14220 ,ted čeka na kalení a cementačku - zbrousím dle tech. výkresu,válečky ojnice jsem vzal větší a zbrousím je na průměr co mi vyjde po přebroušní tech ojnic a potom se vrhnu na slisovaní za tepla všech těchto dílů
Dodržuji celý techn. postup dle tech. výkresů tak jsem zvědav jak dopadnu a kdyby to nevyšlo tak ji pošlu k Padalíkovi :D
Ten přesah na nalisováni je opravdu drasticky 0,1mm+kuželovitost 1-140 :shock:
Tak mi držte palce :roll:

Re: Repase klikovky

od serpico-3 » 16 led 2013, 16:38

Já mám obdobný problém, jezdím s K 750, klika mi pocinkává zatepla, tak neřeším, ale už hodně dávno uvažuji o opravě kliky na BMW 71 a tak pátrám , ale docházím k názoru, že to asi nikdo pořádně neovládá.S pár borci jsem již hovořil, a když slyším, co děláš, na tom nic není, tak jdu pryč. Začínám věřit kolegovi, který taky využíval zdejších expertů a nakonec /BSA Slopper/kliku odvezl do Německa, a další kolega s BMW R 12 obdobně do firmy specializované na BMW../při zmínce o zdejších odbornících je vždy zjevně rozčilen/Jelikož jsem optimista a vím, že tady šikovní lidé jsou, pátrám a váhám..Slova typu dej tam rusa, vždyť je to stejné nesnáším..klika je nejdůležitější součástka v motoru tak musí být udělána perfektně...Proto rád slyším, že máte dobré zkušenosti.

Re: Repase klikovky

od Honda Wanderer » 16 zář 2012, 09:03

host píše:To HondaWanderer - díky, už jsme se přivítali na jaře .-). A taky díky za všechny rady a poznatky.
No, jo, ale to jsi se v tom ještě nevrtal. Teď už tady radíš jako starej mazák. :D

Já toho Padalíka můžu taky doporučit. Ví o co jde, má solidní jednání a dodací lhůty relativně nejkratší.

Re: Repase klikovky

od Michal » 15 zář 2012, 23:47

Naposled píše:Ave, díky za odpovědi. Rozhodl jsem se teda neexperimentovat. Posečkám na Michala, až se vrátí z velejízdy a zkusím vyloudit kontakt na toho Týnečáka.
Ahoj, můj klikař nemá s těmito klikami žádné zkušenosti, dělá sice výborně, ale jen Jawy a podobné stroje.

Kliku z Urala jsem vezl k Padalíkovi, funguje výborně.

Re: Repase klikovky

od host » 15 zář 2012, 23:29

Na téma Padalík vs.Dněpr nemám nejlepší reference. Já byl v Ahře.
To HondaWanderer - díky, už jsme se přivítali na jaře .-). A taky díky za všechny rady a poznatky.

Re: Repase klikovky

od hipik634-750 » 15 zář 2012, 18:36

klikare muzes zkontaktovat na jawamanii pres vzkazy, ale konzultoval jsem s nim moji kliku a bylo to casove narocne vzhledem k jeho vytizeni. doporucuju tohohle http://www.motoservispadalik.ic.cz/ ac stranky vypadaji strasne, zavolej si tam a dostanes info, jsou vstricni

Re: Repase klikovky

od Naposled » 15 zář 2012, 11:26

Ave, díky za odpovědi. Rozhodl jsem se teda neexperimentovat. Posečkám na Michala, až se vrátí z velejízdy a zkusím vyloudit kontakt na toho Týnečáka. Po delším pozorování kliky musím uznat, že tohle bych asi fakt nezvládl - ale je to fakt první věc, co si nebudu sám na Zeleném Půovy dělat. Díky.

Re: Repase klikovky

od Honda Wanderer » 15 zář 2012, 00:50

Prostě, ať s tím budeš dělat co chceš (tj. koupíš novou nebo zrepasuješ) tak do toho stejně ty 4 - 5 tis. vrazíš. I když máš lis, tak se vsadím, že to nevystředíš. Tohle není klika z dvaapůly, tohle je konstrukčně BMW. Takže hledej firmy, které mají s tímhle typem zkušenosti, protože to neumí každý, byť třeba Jawy umí dobře. Pár jich u nás je. ;)

Ještě doporučuju pročíst tohle téma. ;)
http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=524
host píše:Po praktických zkušenostech i nabytých informacích DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI amaterský zásah. leda že byste se chtěl procvičit v rozborce a sborce motoru.
Vítej do klubu. :lol:

Re: Repase klikovky

od hipik634-750 » 14 zář 2012, 20:37

jo to se da, a ty zarucis, ze neco vydrzi ? ja vzhledem k prodejcum bych tomu teda neveril, proto jsem si nechal udelat repasi z novych dilu

Re: Repase klikovky

od drumbas » 14 zář 2012, 18:52

za tu cenu se da sehnat klika nova
alespon tušim ne

Re: Repase klikovky

od hipik634-750 » 14 zář 2012, 18:21

3600 padalik, motoservis. delal mi kacko. bez vyhrad. dobra cena i cas

Re: Repase klikovky

od host » 14 zář 2012, 17:18

Po praktických zkušenostech i nabytých informacích DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI amaterský zásah. leda že byste se chtěl procvičit v rozborce a sborce motoru. Stručně - klika je lisovaná s velkými přesahy, nesrovnatelnými s dvoudobými motory. Pokud není slisovaná totálně na fest, ještě (údajně) s kuželovým broušením lisovaných konců, protočí se za běhu na čepech. Je zde na fóru člověk, který toho o tomto problému ví velmi mnoho.
Mně se tento případ stal u (údajně) generálkované kliky po cca 900 km jízdy. A provním pořádném kopnutí motoru zpět při startování.
Kliku jsem dal opravit po konzultacích do firmy, na kterou jsem získal dobré reference. Stálo to 5.000,- Kč. Zatím drží.

Nahoru