K 750-Seřízení karbců

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: K 750-Seřízení karbců

Re: K 750-Seřízení karbců

od hipik634-750 » 03 črc 2012, 22:32

jak vychazi bezne orientacne hodnoty otacek smesi? 2,5 otacky ? K302

Re: K 750-Seřízení karbců

od drumbas » 27 čer 2012, 20:36

mam repliky k68před generalkou v poho
a to byly pisty v hajzl..
po generalce to prostě nastartovat nejde
musel sem tam dat zpatky k 65
kde se stala chyba

Re: K 750-Seřízení karbců

od panther » 27 čer 2012, 19:49

mam taky ty repliky K302.trvalo mi dva mesice nez jsem je naladil dokonale,chyta na slapnuti,i v zime bez problemu.a leti jako viiiiiitr

Re: K 750-Seřízení karbců

od Naposled » 23 čer 2012, 20:51

Jura_eMka píše:Na motortechně jsem koupil replikové karburátory 302 a nějak se nedařilo je poladit a dále z nich dost tekl benzín (dole šroubem - křivě závit a nejde dotěsnit) a tak jsem na eMku narouboval K65 (musely se udělat redukce o 90st otočené příruby) a s nima to vrčí nejlépe. Ta ty replikové nejak vynechával levý válec. Asi budu resuscitovat původní
Ave, ja jsem zkusil repliky a fungují, jenom musím vždy před vypnutím motoru vypnout palivový kohout pár sekund předem. Potom mi nevytéká benzín. Ale i tak si dávám pekáč pod motor :)

Re: K 750-Seřízení karbců

od luboš » 23 čer 2012, 18:41

Bzricho píše:dobrý link. už som ich dal dole a prišiel som na to dokonca sám. mám problém s jedným ked pustím ventil tak karburator nedrži benzín a vyteká z neho čim to je ?
skontroluj plovák,esi není děravej,pak jehlu plovaku,a sedlo jehli plovaku

Re: K 750-Seřízení karbců

od Jura_eMka » 22 čer 2012, 23:00

Na motortechně jsem koupil replikové karburátory 302 a nějak se nedařilo je poladit a dále z nich dost tekl benzín (dole šroubem - křivě závit a nejde dotěsnit) a tak jsem na eMku narouboval K65 (musely se udělat redukce o 90st otočené příruby) a s nima to vrčí nejlépe. Ta ty replikové nejak vynechával levý válec. Asi budu resuscitovat původní

Re: K 750-Seřízení karbců

od Ludva » 31 kvě 2012, 20:19

Tak jsem to udělal podle manuálu a už se to rýsuje i když to občas ještě střílí do výfuku.O víkendu budu mít možnost to pořádně projet tak pak ještě mrknu na jehly na šoupátku.Dal jsem je o jeden níž na třetí odspodu a svíce jsou furt očouzené.Uvídíme co to udělá při delší jízdě.Zatím díky.

Re: K 750-Seřízení karbců

od Bzricho » 31 kvě 2012, 15:02

dobrý link. už som ich dal dole a prišiel som na to dokonca sám. mám problém s jedným ked pustím ventil tak karburator nedrži benzín a vyteká z neho čim to je ?

Re: K 750-Seřízení karbců

od bert » 31 kvě 2012, 11:10

Si stáhni toto http://www.kolyaska.pl/Ural3-M66.pdf, Máš je tam detailně a barevně rozkreslené a na ostatní lehce přijdeš.

Re: K 750-Seřízení karbců

od Bzricho » 31 kvě 2012, 11:00

ja mám otázku a nebudem zakladať dalšie vlákno kedže ide o karbec. ako najednoduchšie zdemontovať karburátor K 301 a 302 hlavne ako odpojiť lanko plynu aby sa dalo zas použiť. ešte som ich nemal rozobraté a neviem ani poriadne ako to v nich vyzerá a na jednom mám asi zlomenú ihlu.

Re: K 750-Seřízení karbců

od Naposled » 26 kvě 2012, 08:45

28_29.jpg
Ahoj, ja jsem postupoval podle manuálu a šlo to. Podle manuálu jsem nastavil volnoběh, kterej se tak trochu mění podle počasí. Bohatost směsy jsem udělal posunutím jehly na šoupatku, tak, aby svíčka nebyla černá, ale lehce hnědá.

K 750-Seřízení karbců

od Ludva » 23 kvě 2012, 20:18

Ahoj.Nevím si rady s karbcema a jejich seštelováním.Nemáte někdo prosím nějakej stručnej popis jak je seřídit-kde mít páčku předstihu,kterou tryskou začít atd.Jsou to 302.Díky předem za rady.

Nahoru