Hlavní převod ural

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Hlavní převod ural

Re: Hlavní převod ural

od fapeko » 06 bře 2013, 18:55

No já ty šrouby M8x1 koupil ve Feroně , protože Fabory ze ně chtělo přes sto korun oproti Feroně 16kč za sadu.
Dal jsem je na Loctite , protože jsem nevěřil těm zajištovacim plechům a dotahnul jsem to tak nějak s citem no :D

Re: Hlavní převod ural

od bobanbob » 06 bře 2013, 18:31

Mno tak jsem dnes zjistil že pan Kučera mi omylem prodal šrouby na uchycení věnce k unašeči se špatným závitem
mám ve věnci ten ruskej jemnej to problém není zejtra zajedu do Fabory a je po problému.

Tímto se ptám jestly někdo zná správný utahovací moment ? je stejný jako na normální šrouby ?? 30 Nm.
Předem děkuji za odpověd nerad bych ty šrouby serval :D

Re: Hlavní převod ural

od Dneprstein » 05 bře 2013, 10:57

Schovej to. Možná si to vezmu na "výtvor". Viz. má žádost o nepoužitelné díly, kdesi...

Re: Hlavní převod ural

od bobanbob » 05 bře 2013, 08:11

po rozebrání svého zadního převodu jsem zjistil že ložiska a víko totál v řiti hruška vymačkaná a věnec noví.
Zajel jsem k panu Kučerovy ten měl všechny díly ale zarazil ho ten nový věnec a stará hruška.
prý se to vždy mění spolu do páru a ještě k tomu že prý ten věnec je zřejmě z urala co stojí tu petelici.
tak mu říkám at si to nechá kdyby někdo potřeboval a on že né že to mění pouze v páru že prý to je dobré těžítko na stůl. :D
Takže jestly se někomu hodí noví věnec zřejmě z urala nehnaná side tak přenechám zadarmo :D
ale na poštu nejdu to stím radši fláknu do kopřiv :D

Re: Hlavní převod ural

od Mira3.0.9 » 21 čer 2012, 12:52

ja právě doma mel opravnou sanu na hlavni prevod,bylo v ni to placaty gufero, 2 ty okrozky.jeden sem dal na tu matku co je kardan.Podle katalogu na Urala viz prilohy tam prave byl nakej o-krouzek kreslený,ale to asi mysli pruzinu co je na tom placatom guferu.Jinak sem to dneska jel kousek projet a bylo to vlazne.Uvidim,az pojedu nekam dal,ale je znat,ze ma motor víc sily(jde se otocit smykem na asfalte):-)).
Přílohy
katalog .jpg
kat m66.jpg

Re: Hlavní převod ural

od Michal » 20 čer 2012, 22:32

Ano, ten odtokový kanálek je ukázkou že sovětští konstruktéři nejsou žádný béčka, mnozí jiní by si z tohohle mohli vzít příklad.

Re: Hlavní převod ural

od Tom » 20 čer 2012, 22:18

Myslím na 90% že tam žádný O kroužek není. Jen přidám že ten kanálek není mazací, ale odvádí olej který se dostane za gufero pod diferák aby nebyli mastný pakny, takže prošťourat dírku ať má kam odtíkat :-D

Re: Hlavní převod ural

od Michal » 20 čer 2012, 22:11

Není mi jasné, o jakém gumovém o-kroužku je řeč. Nejspíš je nějaký na rozpěrce uvnitř toho unašeče. To co vypadá jak o-kroužek na té stránce z katalogu, je podle mě pružinka toho placatýho gufera. Já pod ním žádný kroužek nemám a nenapadá mě důvod, proč by tam byl.

Re: Hlavní převod ural

od fapeko » 20 čer 2012, 21:40

No moc tě nechápu ,ale ja to měl tak že je ta hliniková krytka ktera je přišroubovaná M4 a pod ní je to gum.tesnění s guferem(těs.kroužkem)+na něm je ta pružinka a dávej bacha je tam mazací kanalek at to těsnění gumové dáš na správne místo.
Já to mám ted předělané na klasické gufero dle toho videa co je výše a už si moc nepamatuji jak to tam bylo původně a vlastně ani nevím co tam vlastně bylo origo(měl jsem to v dezolátním stavu)
A to planetárni kolo sem měl taky úplně volné ty šrouby+jeden ustřihlý.
Mám ten diferák pořád ještě rozebraný ,čekám na jehlove ložisko :(
Ted mě napadlo , máš tam ten vymezovací mosazný kroužek mezi tím planetárním kolem a tou miskou toho velkého jehlového ložiska? Skládal si to dle toho videa?? Máš tam vůle všude ??Popřípadě přidej uber vymez. kroužky .
K-750M_KAT_10.jpg
K-750M_KAT_11.jpg

Re: Hlavní převod ural

od Mira3.0.9 » 20 čer 2012, 21:05

Tak sem to dneska rozhodil.Bylo spatny to zadni lozisko a byly povolene srouby na venci.Kdyz sem to koupil,tak sem to nemel rozebrany,jen tu cast co je kardan.A jeste mam otazku jak je to spravne slozeno?Je vystupni drazkovani ,pak je gumovy o krouzek,ten zvlastni symerink a pak te hlinik?nebo je ten symerink a pak ten okrouzek?Ted se mi toci hl.prevod skoro sam,ale jak tam dam ten o krouzek a symerikn tak jde skoro jako jako pred tim.

Re: Hlavní převod ural

od fapeko » 19 čer 2012, 11:41

Mezi temi zuby hrušky a planetárniho kola musi byt vule ,musi to klepat jak s tim tocis tam a zpet. Hlavně si zjisti jestli opravdu se ti neopírá to ozubení co vyléza s toho diferaku o ložisko bubnu.
Tady jsem našel video tak koukni na to jak ten rusák to ma vymezené http://www.youtube.com/watch?v=sw6FurQ9Hh0

Re: Hlavní převod ural

od Mira3.0.9 » 19 čer 2012, 10:38

Kolo sem vymenil.Hreje se mi diferak.ja to zkousel i bez paken a stejne se to hreje.Tak ja nevim co to delalo predtim,kdyz sem ho koupil rozebral,dal nova ložiska a přetesnil.No s tou trubkou sem si taky rikal,jestli to neco takoveho nemuze byt,protoze tady byl jen kus trubky bez toho filcu.Zkousel sem to tak:vyndal sem diferak z moto.dal sem trubku co používam na serizovani lozisek v kole a stahnul,tyc se volne otacela v diferaku,pak sem dal kolo +diferak stahul a hridel se otacela s kolem.Tak sem zjistil tu ohnutou hridel.Udelal sem novou.dal sem diferak +kolo a stahnul tyc se volne snadno otacela.A kdyz sem tocil kardanem tak se kolo tocilo zlehka.Takze ja už nevím,zkusim to rozhodit treba se tam neco ukaze.Jeste me napadlo,jestli nemam spatne vymezenou tu vuli v tom ulovem prevodu,kdyby to moc tlacilo na to sikme kolo,ze by se to křížilo,ale to by asi urcite slo z tuha.

Re: Hlavní převod ural

od fapeko » 18 čer 2012, 19:25

Dle mého hustý olej na to nemůže mít vliv a odvětrání ze skříně je tam taky ,ale to taky nemá vliv že se to hřeje.
Zkoušel si dát jiné kolo at vyloučíš že to tím není ??
Musíš vlastně zjistit co se ti hřeje jestli diferák nebo buben a postupovat vylučovací metodou ,ale já myslím že se ti někde opírají ložiska a to bud v bubnu nebo diferáku.Koukni ještě na uloženi té paky co roztahuje čelisti jestli nemá vůli velkou
Přece se to nezačlo samo o sobě hřát ,něco si musel před tím udělat
Ted mě ještě napadlo jestli náhodou nemáš vuli mezi bubnem vnitřním kroužkem ložiska a tou distanční trubkou s filcem co je v diferáku ?? Přes to celé prochází ta hlavní oska ,kterou potom stahuješ
To ozubeni co vyléza z toho diferáku se nesmí opírat o ložisko bubnu !! Musí tam být přiznaná mezera !!

Re: Hlavní převod ural

od Mira3.0.9 » 18 čer 2012, 15:23

tak už nevím co s tím,stále se hřeje.Oblozeni jsem nechal preoblozit i sem koupil origos od Kučery,brzda uplne povolena,ze to nebrzdi a ani neni slyset,že by to nekde drhlo.Pritom,kdyz to mam venku a tocim kardanem tak se toci uplne krasne zlehounka,nezadrháva.I sem zkusil povolit osu a hřeje se stejne.Jeste me napadlo,jestli by to nemohlo byt moc hustym olejem pp44.a nebo me napadlo,jestli neni na tom prevodu odvzdušnovací otvora nemam ho treba ucpany.

Re: Hlavní převod ural

od Mira3.0.9 » 06 kvě 2012, 10:41

Tak sem dneska sundal přední kolo a rozdíl je hned na první pohled videt..To nový je jak slisovaná tma.Jeste sem zapomnel dodat ,ze olej z prevodu se mi na ty pakny nedostava.Takze to vypada,že je to timmaterialem na paknach.Tak ted je otázka jestli nechat někde preoblozit na něco lepšího nebo objednat u Kučery?
Přílohy
P1070584.JPG

Nahoru