od Dneprstein » 07 úno 2011, 21:44
Motor: postupně jsem použil: Valvoline 20W-50, Mogul Super 15W-50, Sunoco Forza 20W-50, teď tam mám Sunoco 20W-60. Od té doby co tam mám hlubokou vanu, tak je obsah cca 3 litry...
Převodovka: převodový 80W-90
Hlavní převod: převodový 90H
Tlumiče: dělal jsem jen přední teleskopy. Zkoušel jsem normální tlumičák (dnes těžko sehnatelný) - řekl bych, že je moc řídký. Zkoušel jsem motorový 15W-50 - hustý. Nejlépe to fungovalo s M2T, ale jen v létě, kdy je přiměřeně řídký. Navíc záleží na tom, v jaké výšce se utáhne kontramatka omezující zdvih pístku tlumiče, kteroužto "defaultní" hodnotu se mi nepovedlo nikde zjistit. Jednou jsem dal zdvih moc nízký, teď mám zase spíš vysoký... Teleskop se mi za celou dobu co Vepříka mám nikdy nepodařilo seřídit ke spokojenosti, tj. aby pěkně pružil, ale zároveň měl dostatečný útlum v odskoku i na velkých nerovnostech...
Motor: postupně jsem použil: Valvoline 20W-50, Mogul Super 15W-50, Sunoco Forza 20W-50, teď tam mám Sunoco 20W-60. Od té doby co tam mám hlubokou vanu, tak je obsah cca 3 litry...
Převodovka: převodový 80W-90
Hlavní převod: převodový 90H
Tlumiče: dělal jsem jen přední teleskopy. Zkoušel jsem normální tlumičák (dnes těžko sehnatelný) - řekl bych, že je moc řídký. Zkoušel jsem motorový 15W-50 - hustý. Nejlépe to fungovalo s M2T, ale jen v létě, kdy je přiměřeně řídký. Navíc záleží na tom, v jaké výšce se utáhne kontramatka omezující zdvih pístku tlumiče, kteroužto "defaultní" hodnotu se mi nepovedlo nikde zjistit. Jednou jsem dal zdvih moc nízký, teď mám zase spíš vysoký... Teleskop se mi za celou dobu co Vepříka mám nikdy nepodařilo seřídit ke spokojenosti, tj. aby pěkně pružil, ale zároveň měl dostatečný útlum v odskoku i na velkých nerovnostech...