od Míra » 05 led 2012, 00:06
tři komory, v první nejni skoro nic , končí přepážkou s dírou - přřed tou přepážkou jsou chycený, ehm, dvě vrtule z plechu. pak následujou dvě komory, jedna delší, a poslední kratší, první prochází pouze děrovaná trubka, mnoho direk asi 3mm průměru. v poslední je direk tak polovic , 5mm v průměru. obě děrovaný trubky maj asi 18mm v průměru.
s tímto vejfukem (originálem) jede dněpr kurevsky odspodu, nahoře už to není ono. pokud človek jede klidně, je to tišší než babeta, nevětší hluk motorky se ozývá z rozvodů. v otáčkách a v tahu to hučí asi jako 250ka jawa, nic moc.
verzí výfuků je mnoho, tohle je jedna z nich. vypadá jako dlouhý, hubený doutníky.
tři komory, v první nejni skoro nic , končí přepážkou s dírou - přřed tou přepážkou jsou chycený, ehm, dvě vrtule z plechu. pak následujou dvě komory, jedna delší, a poslední kratší, první prochází pouze děrovaná trubka, mnoho direk asi 3mm průměru. v poslední je direk tak polovic , 5mm v průměru. obě děrovaný trubky maj asi 18mm v průměru.
s tímto vejfukem (originálem) jede dněpr kurevsky odspodu, nahoře už to není ono. pokud človek jede klidně, je to tišší než babeta, nevětší hluk motorky se ozývá z rozvodů. v otáčkách a v tahu to hučí asi jako 250ka jawa, nic moc.
verzí výfuků je mnoho, tohle je jedna z nich. vypadá jako dlouhý, hubený doutníky.