K 750 utěsnění výfuků ve válcích

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: K 750 utěsnění výfuků ve válcích

Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích

od Vici » 10 pro 2011, 20:38

Dá se koupit tmel na toto použití. Stojí cca 100kč. Jinak bacha, potkal jsem se s různými průměry kolen...

Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích

od Honda Wanderer » 05 pro 2011, 08:00

Pokud to fouká, povolit třmeny na stupačkách (nemám na kolenou navařená oka) a doklepnout k válci pomocí dřevěného špalíku. Pak zase dotáhnout. Žádné tmely a šňůry nejsou potřeba. ;)

Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích

od Karlos » 30 lis 2011, 16:12

Budu to při sborce moto také řešit a vidím řešení v té azbestové šnůře a řádném přišroubování celého výfuku k rámu. Při rozborce tam žádné těsnění nebylo a nefoukalo to.

Karlos

Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích

od Franta111 » 30 lis 2011, 14:28

Dík za rady vyzkouším.

Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích

od máchal » 30 lis 2011, 12:40

Mrkni na tohle http://www.primavyfuky.cz/doplnky/tesnici-tmely/ ale osobní zkušenost s tím nemám

Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích

od drumbas » 30 lis 2011, 12:32

ja sem tam po nasazeni kolen nacpal malim šrubovakem azbestovu šnuru a trocha červeneho tmelu a včilek do drži a nikde to nefuka

Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích

od Franta111 » 30 lis 2011, 11:42

U mne to bohužel takto nefunguje, kolena se po několika kilometrech uvolní asi o 1 až 3 mm a tamtudy to fouká.Uvažoval jsem o roztáhnití konce kolem a naražení na válec.

Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích

od host » 30 lis 2011, 11:22

Podle katalogu tam žádné těsnění nepatří. Pokud jsou použita správná kolena, tlumiče a objímky, vše je pevně sešroubováno, potom je tento celek v rámu natolik napevno, že vyjet prostě nemohou. Brání tomu i spojovací trubka pod motorem, která vede těsně za spodní částí karteru a pohyb kolena vpřed prostě neumožní. Měl jsem z toho také před montáží strach, ale u mého stroje kolena těsní dokonale "kov na kov" a ani se nehnou.

K 750 utěsnění výfuků ve válcích

od Franta111 » 30 lis 2011, 11:05

Jak utěsnit výfuky u K 750 M ve válcích - vyklepávají se.

Nahoru