K750: podložka pod ventily

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: K750: podložka pod ventily

Re: K750: podložka pod ventily

od Soptík » 08 říj 2011, 22:12

Vici: výkres už mám. A pro mě je jednodušší si to nechat vytočit, než to někde pracně shánět.

Re: K750: podložka pod ventily

od Vici » 08 říj 2011, 22:07

S vykresem ti nepomohu kuchat se mi to nechce, ale u Polaku nebo Litevcu se jich na burze vali vzdy spousty. Nebo zkus Gubenka z Nymburku, ten by je taky mohl mit a cena od neho bude lidova....

Re: K750: podložka pod ventily

od Soptík » 08 říj 2011, 18:34

Wanderer: cena co kdo dáte + poštovný. Bylo mě tu pomoženo zcela nezjištně několika lidmi a tak zase pomůžu já jiným. Prostě za poštovné.

Re: K750: podložka pod ventily

od host » 08 říj 2011, 15:46

Jen SV.

Re: K750: podložka pod ventily

od jean » 08 říj 2011, 13:56

To treba aj u 650OHV, alebo len pri spodových motoroch?

Re: K750: podložka pod ventily

od Soptík » 08 říj 2011, 09:16

Díky všem za názory. Nechám to tedy udělat z 11 600. Jen tak pro doplnění jedná se o spodní misku, která se nepohybuje. Ale jen tlačí na těsnění. A v origo sadě těsnění mám tohle těsnění z lisovaného korku o síle 3mm a průměrech 33/17mm. A teď se hlaste kdo a kolik těch podložek chcete.

Re: K750: podložka pod ventily

od host » 08 říj 2011, 07:10

Snad můj postřeh k tomu těsnění - já je vyrobil z odřezků lisovaného korku na těsnění, tak 2 - 3 mm silného, hodně natěsno oběma průměry, z obou stran jsem potřel vydatně tmelem na motory, zatlačil a hned založil ventil s pružinou. Vše očištěno a odmaštěno. Ani kapka!

Re: K750: podložka pod ventily

od Honda Wanderer » 07 říj 2011, 20:38

Víc není potřeba. Pak teda 11 500. S tím prasknutím souhlasím, proto jsem nedoporučoval tu nástrojovku.

Re: K750: podložka pod ventily

od Jirka-hk » 07 říj 2011, 19:38

pro Wanderer.:
Podložku jsem zkoušel pilníkem, ještě než jsem kreslil tu čmáranici...
-je opravdu hodně měkká...na tvrdost to do práce tahat nebudu,anžto a pročežto to u této součástky opravdu nemá smysl...navíc udělat jí z nevhodného tvrdého,křehkého,kaleného apod.materiálu, hrozilo by její prasknutí, nebo roztříštění pružinou... ( ještě jsem společně s touto podložkou škrábnul obyč nezinkovanou podložku a výsledek zhruba stejný...- víc doma stejně nezjistím...)

Re: K750: podložka pod ventily

od Honda Wanderer » 07 říj 2011, 19:21

Takže můj názor. 11 600 by řekněme mohla být. Zas taková blátoocel to nebude, je to použité u jedné z nejnamáhanější součásti vůbec, navíc s miliony cyklů. Měl jsem to v ruce před nějakým časem, podle mě je to tvrdší, doporučuji nějakou ocel třídy 12. Kdybych to měl vykuchané, tak to zkusím pilníkem. Chromová ocel je obecně třídy 17 a chrom je tam jen z důvodu korozivzdornosti (min 15%). Vzhledem k tomu, že to bude vesměs v oleji, tak bych tu korozi neřešil. Uváděná 1.2316 na tohle není moc použitelná. Jedná se o nástrojovou ocel, vzhledem k použití to může i prasknout. Navíc se to bude blbě obrábět. 1.2787 je už úplně mimo.

... (s tím vzděláním se opravdu nechci chlubit, takže mažu).... ;)

Pokud se toho pojede maloseriovka, tak bych nějaký ten kousek taky vzal. ;)

Re: K750: podložka pod ventily

od Soptík » 07 říj 2011, 18:36

Jirko díky za výkres. A tak pokud by jste je někdo taky potřeboval tak se ozvěte.

Re: K750: podložka pod ventily

od Jirka-hk » 07 říj 2011, 17:54

Aloha....
Zajímalo by mě pánové kdo z vás je tady strojař apod.,že tady rozvíjíte takové debaty o materiálech na v podstatě docela obyčejnou osazenou podložku. Origo podložka je z docela obyčejný blátovoceli....takže je v podstatě jedno, z čeho ti to soustružník udělá...
- těsnění pod podložku dělám z pogumovanýho těsnícího papíru a je docela problém to tam dotěsnit, zaleží jakou máš kliku na válce- dosedací plochy jsou většinou obrobeny k jedné straně, a už se mi i stalo, že podložka na jedné straně neměla na čem sedět....
.....První větou nechci nikoho urazit, ale rejpnout si musím :twisted:
Přílohy
IMG_1456.JPG
IMG_1455.JPG

Re: K750: podložka pod ventily

od Soptík » 07 říj 2011, 15:51

Tak pokud by byl zájem o více kusů tak není problém. To se pak hlaste kdo by měl zájem, ALE potřebuju ten výkres! :cry:
A peněz sice není nikdy dost, ale na tomhle stejně nezbohatnu tak snad asi jen za poštovné a dobrý pocit že jsem někomu pomohl.

Re: K750: podložka pod ventily

od jean » 07 říj 2011, 15:43

Soptík, tak by možno stálo za úvahu toho narobiť viac a a rozumný bakšiš to predávať ostatným ;)

Nahoru