od arno77 » 02 zář 2011, 22:58
ahoj, já měl na své emce podobný problém, přesně jak píšeš. Když jsem ji koupil, nešel pravý válec. Udělal jsem repas (nová klika, výbrusy, písty, kroužky, čepy, ventily) vše bylo o5 složeno a vyskytl se stejný problém s pravým válcem.
Karburátory jsem v tomto případě mohl vyloučit, protože jsem měl funglnové číny ala K-37, rovněž zapalování bylo komplet nové. Problém jsem objevil, na pravé fajfce nebyla jiskra. problém byl ve vysokonapěťovém kabelu, který byl u fajfky vadný, po nahrazení už to jelo, ale proběhla ještě zkouška při běhu byl odpojen ze svíčky kabel, nejdříve na pravém a pak na levém válci, při daných otáčkách nebyl chod motoru stejný na pravý a levý válec. Bylo to tím, že nebyly stavěcím šroubkem stejně seřízeny bowdeny, tedy lanka plynu, aby se při otočení posouvala obě šoupata v karbcech stejně (aby při otočení z volnoběhu se začaly zvedat obě šoupata ve stejný okamžik, tudíž aby byly stejně otevřené). tedy mám M-72, u káčka je to myslím jinak jestli se nepletu, je tam rychlopal.
ahoj, já měl na své emce podobný problém, přesně jak píšeš. Když jsem ji koupil, nešel pravý válec. Udělal jsem repas (nová klika, výbrusy, písty, kroužky, čepy, ventily) vše bylo o5 složeno a vyskytl se stejný problém s pravým válcem.
Karburátory jsem v tomto případě mohl vyloučit, protože jsem měl funglnové číny ala K-37, rovněž zapalování bylo komplet nové. Problém jsem objevil, na pravé fajfce nebyla jiskra. problém byl ve vysokonapěťovém kabelu, který byl u fajfky vadný, po nahrazení už to jelo, ale proběhla ještě zkouška při běhu byl odpojen ze svíčky kabel, nejdříve na pravém a pak na levém válci, při daných otáčkách nebyl chod motoru stejný na pravý a levý válec. Bylo to tím, že nebyly stavěcím šroubkem stejně seřízeny bowdeny, tedy lanka plynu, aby se při otočení posouvala obě šoupata v karbcech stejně (aby při otočení z volnoběhu se začaly zvedat obě šoupata ve stejný okamžik, tudíž aby byly stejně otevřené). tedy mám M-72, u káčka je to myslím jinak jestli se nepletu, je tam rychlopal.