Ruční časovač zapalování K 750?

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Ruční časovač zapalování K 750?

Re: Ruční časovač zapalování K 750?

od arno77 » 10 srp 2011, 00:21

To je snad jasná věc, někdo pochybuje snad? :twisted: :lol:

Re: Ruční časovač zapalování K 750?

od Vici » 09 srp 2011, 22:50

To ale ještě předpokládá, že i my to dámě někdy s Arnoštem dohromady :lol:

Re: Ruční časovač zapalování K 750?

od Ludva » 09 srp 2011, 19:45

Tak jsem to snad už zprovoznil.Pravdu jste měly oba.Pérovku jsem tam neměl protože v tom novém přepínači kterej jsem koupil nebyla a mě to netrklo.A řídítka pod šroubkem byly odřené-byl tam dlouhý origo šroub a ani pérovka nepomohla.Tak jsem se mrknul na ten starej a ten byl o dva vinty kratší.S tím to funguje tak pak podle něj zkrátím ten novej.Tak díky moc a jestli se někdy z Kérkonoš dohrabu na nějakej sraz tak si dáme kořalku :twisted: .

Re: Ruční časovač zapalování K 750?

od arno77 » 08 srp 2011, 22:55

ahoj, tak páčka se vrací z těchto možných důvodů.
Buďto to máš to špatně smontované, pod hlavou šroubu páčky je taková vložka s vyyřízlým středem, který musí zapadnout přesně do protikusu armatury páčky. Tady v tomto uložení je totiž zakopaný pes a celý problém.
buď je strhlý závit, což opravit se nedá a je třeba vyměnit celé těleso páčky (nebo možná zalepit lepidlem na závity, pokud není úplně strhlý, ale už to nikdo nikdy nerozebere), nebo je dlouhý šoub a nedosedá na třecí plochu (tento případ nastal u mne, když jsem zašrouboval páčku co to šlo, ale šroub se koncem opřel o řídítka jelikož je díra skrz a tím pádem nepřitáhl páčku k armatuře) nebo prostě je poškoženo uložení co zapadá do sebe a tím pádem se to celé protočí po pár pootočeních páčkou a pak následně uvolní, protože je to založeno na principu tření, které se v tomto případě vylučuje. jedině tyto případy jsou možné, proč ti ta páčka nefunguje a vrací se.
Taky jsem toto řešil. měl jsem strhlý závit v tělese páčky a navíc ulomené zoubky takže jsem musel sehnat celou novou.. :-)

Re: Ruční časovač zapalování K 750?

od Vici » 08 srp 2011, 20:26

Pokud to je stejně řešený jako na M-72 tak ti to mohu nafotit a poslat. Já osobně jsem musel nový bowden taky upravovat, protože tam prostě nešel. Měl krátké lanko. Jinak na tom toho moc není. Zapojíš to nejdříve dole a pak v páčce. Vůli vymezíš maticí u rozdělovače. Důležité je aby chod byl od dorazu k dorazu. Páčka se ti může vracet bud tím, že máš dole špatnou pružinu (některé replikové zapalování ji mají příliš tuhou) nebo máš špatnou páčku. Můžeš zkusit vyměnit pérovku pod šroubem který ji drží. Tedy pokud tam nějakou vůbec máš....

Ruční časovač zapalování K 750?

od Ludva » 08 srp 2011, 17:07

Ahoj.Mám dotaz a budu vděčný za jakékoliv info.Zapojuji časovač co je na řidítkách do zapalování.Koupil jsem nový bowden s lankem a nějak to nemaká.Motor mám ještě nezprovozněný tak nevím jestli se to potom nezmění.Původní časovač po koupi nefungoval-bylo prasklé lanko.Bowden už jsem musel zkrátit aby to mělo trošku větší chod.Co jsem koukal na videu tak páčka se nemá při pohybu sama vracet ale to právě dělá.I když to na řidítkách přitáhnu tak po cca pěti pohybech páčkou se to povolí a sama se vrací.Nemám s tím žádné zkušenosti ani možnost se na to někde podívat.Nemáte někdo nějakej nápad nebo fotky jak to má bejt nastavený.Díky!

Nahoru