od host » 19 čer 2019, 14:30
Na 99% půjde, a kdyby? Máte Dněpra a nemáte horkovzdušku

?? Pro pořádek - ložiska jsou tam ve víku dvě, pro každý hřídel jedno.
V klidu a s rozmyslem demontujte, dělejte si poznámky či fotky. Záludnost tam není v podstatě žádná. Pokud převodovka fungovala a složíte ji přesně tak zpět, jak byla, bude to OK. Pokud nefungovala, využijte demontáž k opravě / náhradě poškozených či pochybně vypadajících dílů (ložiska, těsnění, gufera, těsnění spojkové tyčky, vypínací ložisko a jeho pístek, vymezení vzdáleností kol vzhledem ke kroku řadicích objímek, objímky samotné s vymletými ozuby + kola to samé - jen tak namátkou). Námětů, na co se zaměřit, je zde na fóru dost.
Podle mého nejproblematičtější je již zmiňované napnutí pružiny startovací páky. Lze ji napnout až úplně nakonec na smontované převodovce. To pouzdro nemívá zářez na šroubovák a i tak je nutno ho poměrně velkou silou přetočit / našponovat. Chce to vyrobit si udělátko. I o něm je zde cosi napsáno...
Ať se daří!
Na 99% půjde, a kdyby? Máte Dněpra a nemáte horkovzdušku ;-)?? Pro pořádek - ložiska jsou tam ve víku dvě, pro každý hřídel jedno.
V klidu a s rozmyslem demontujte, dělejte si poznámky či fotky. Záludnost tam není v podstatě žádná. Pokud převodovka fungovala a složíte ji přesně tak zpět, jak byla, bude to OK. Pokud nefungovala, využijte demontáž k opravě / náhradě poškozených či pochybně vypadajících dílů (ložiska, těsnění, gufera, těsnění spojkové tyčky, vypínací ložisko a jeho pístek, vymezení vzdáleností kol vzhledem ke kroku řadicích objímek, objímky samotné s vymletými ozuby + kola to samé - jen tak namátkou). Námětů, na co se zaměřit, je zde na fóru dost.
Podle mého nejproblematičtější je již zmiňované napnutí pružiny startovací páky. Lze ji napnout až úplně nakonec na smontované převodovce. To pouzdro nemívá zářez na šroubovák a i tak je nutno ho poměrně velkou silou přetočit / našponovat. Chce to vyrobit si udělátko. I o něm je zde cosi napsáno...
Ať se daří!