od lenoch » 24 kvě 2017, 06:34
Palec je ve spravne poloze, desticka v zapalovani jede podle rucniho nastaveni predstihu spravne az na dorazy. To jsem kontroloval. Odtrh je na jedne vacce 0,5 a na druhy vacce hodne z tuha vsunu merku 0,55 - to se mi zda taky v poho.
Pri startu kdyz neuberu predstih tak to vetsinou kopne, tudiz na start vetsinou uberu a chytne v klidu. Ono to teda chytne i kdyz predstih neuberu.
Ja uz i podezrival pumpu ze maj nejakej blbej benzin, ale auto s motorem 1,8TSI to zere v poho, tak to rusky motorka musi sezrat taky...
Vzduchovej filtr jsem taky rozebral a vypral v bezinu ty dratenky a zkontroloval hladinu oleje v tom fitru...
Ventilovy vule jsem delal v zime (oba ventily jsem nastavil na 0,2) a pak skoro nejezdil.
Jo a predtim jsem zapomel dodat, ze stale mam levou stranu mnohem teplejsi nez pravou, staci si dat ruce za vyfuk a je to krasne cejtit.
Co jehla? mam ji uplne nahore, nezkousel jste nekdo laborovat i s vyskou jehly? nebo je to utopie ji davat nize?
Palec je ve spravne poloze, desticka v zapalovani jede podle rucniho nastaveni predstihu spravne az na dorazy. To jsem kontroloval. Odtrh je na jedne vacce 0,5 a na druhy vacce hodne z tuha vsunu merku 0,55 - to se mi zda taky v poho.
Pri startu kdyz neuberu predstih tak to vetsinou kopne, tudiz na start vetsinou uberu a chytne v klidu. Ono to teda chytne i kdyz predstih neuberu.
Ja uz i podezrival pumpu ze maj nejakej blbej benzin, ale auto s motorem 1,8TSI to zere v poho, tak to rusky motorka musi sezrat taky...
Vzduchovej filtr jsem taky rozebral a vypral v bezinu ty dratenky a zkontroloval hladinu oleje v tom fitru...
Ventilovy vule jsem delal v zime (oba ventily jsem nastavil na 0,2) a pak skoro nejezdil.
Jo a predtim jsem zapomel dodat, ze stale mam levou stranu mnohem teplejsi nez pravou, staci si dat ruce za vyfuk a je to krasne cejtit.
Co jehla? mam ji uplne nahore, nezkousel jste nekdo laborovat i s vyskou jehly? nebo je to utopie ji davat nize?