od host » 15 kvě 2017, 17:52
Tak že! Pečlivě vše znova nastaveno. Karburátory 1/2 otáčky na bohatosti, 2 otáčky na dorazu šoupátek. Natažen (a posléze násilím v průběhu jízdy na zkoušku zase odstraněn) paralelní drát baterie - napájení zapalování. Na zapalování jsem ubral nepatrně základní předstih, tak 3 mm na upevňovacích šroubech. Při tom jsem zjistil, že jedna svorka, pod kterou je na cívce nasazené očko a i s tím očkem je roznýtována do postranního plastu cívky, se volně otáčí. Tedy kontakt mezi ní a tím očkem nemusel být úplně OK. Pro jistotu jsem vše propájel k sobě. Vyhodil jsem botky, na konce kabelů naletoval očka jako za starých časů a upevnil na svíčky maticí. Svíčky vyměněny za jiné, předepsané tepelné hodnoty.
Stalo se očekávané - po přeplavení 3x naprázdno bez plynu a 3x s plynem prošlápnuto, motor chytil na první otočení. Volnoběh pravidelný 750 /min, měřeno na vačce příložným mechanickým otáčkoměrem (375/ min).
Následovala jízda 26 km, asi v její půlce jsem přeštípnul bez vypnutí motoru ten pomocný drát a uháněl dál. Celkem střelbu, 80 - 90 převážná část, občas zbrždění a akcelerace z nízkých otáček. A nic. Dojel jsem k pumpě asi 300 m od domu, zastavil, vypnul, šel si koupit 2 zasloužená piva, opět našlápnul bez dotyku plynu na první a doje domů.
Zkontroloval svíčky - levý bych těl trochu obohatit asi, natočil bez plynu na první, ale při pokusu o přitažení šroubku při sebemenším pohybu reagoval motor nevolí, tedy nechávám tak. Zítra vyrážím na stroji do práce, uvidím, jestli nebudu mít áčko. Zatím spokojenost.
Díky všem za rady.
Tak že! Pečlivě vše znova nastaveno. Karburátory 1/2 otáčky na bohatosti, 2 otáčky na dorazu šoupátek. Natažen (a posléze násilím v průběhu jízdy na zkoušku zase odstraněn) paralelní drát baterie - napájení zapalování. Na zapalování jsem ubral nepatrně základní předstih, tak 3 mm na upevňovacích šroubech. Při tom jsem zjistil, že jedna svorka, pod kterou je na cívce nasazené očko a i s tím očkem je roznýtována do postranního plastu cívky, se volně otáčí. Tedy kontakt mezi ní a tím očkem nemusel být úplně OK. Pro jistotu jsem vše propájel k sobě. Vyhodil jsem botky, na konce kabelů naletoval očka jako za starých časů a upevnil na svíčky maticí. Svíčky vyměněny za jiné, předepsané tepelné hodnoty.
Stalo se očekávané - po přeplavení 3x naprázdno bez plynu a 3x s plynem prošlápnuto, motor chytil na první otočení. Volnoběh pravidelný 750 /min, měřeno na vačce příložným mechanickým otáčkoměrem (375/ min).
Následovala jízda 26 km, asi v její půlce jsem přeštípnul bez vypnutí motoru ten pomocný drát a uháněl dál. Celkem střelbu, 80 - 90 převážná část, občas zbrždění a akcelerace z nízkých otáček. A nic. Dojel jsem k pumpě asi 300 m od domu, zastavil, vypnul, šel si koupit 2 zasloužená piva, opět našlápnul bez dotyku plynu na první a doje domů.
Zkontroloval svíčky - levý bych těl trochu obohatit asi, natočil bez plynu na první, ale při pokusu o přitažení šroubku při sebemenším pohybu reagoval motor nevolí, tedy nechávám tak. Zítra vyrážím na stroji do práce, uvidím, jestli nebudu mít áčko. Zatím spokojenost.
Díky všem za rady.