od host » 04 dub 2017, 17:19
Ten filc může být problém určitě. Navíc, a tomu by odpovídalo i to vyjíždění kola z drážek, že tomu tak není, musí být vše osou natvrdo staženo přes všechny rozpěrky. Ty rozpěrky na sebe musí těsně doléhat svými čelními plochami. Jinak mezi nimi pronikne olej k ose a po ní potom vnitřkem rozpěrek ven. Tedy matice vpravo na ose musí být dotažena na krev, přesto nic nesmí uvnitř drhnout a kolo se musí lehce otáčet bez axiální vůle.
Svěrný šroub v levém rameni kyvky má pouze symbolickou zajišťovací funkci, celé složení zadního kola je natvrdo natlačeno vpravo do koncového převodu a tím vše drží pohromadě.
Jestli něco chybí, už si z paměti nevybavuju. Jen ten filc jsem nahrazoval guferem - vyrobena nová rozpěrka + úprava místa pro gufero. Vše jsem dělal intuitivně, výkres tedy nemám a rozměry se mi už vykouřily z hlavy....
Ten filc může být problém určitě. Navíc, a tomu by odpovídalo i to vyjíždění kola z drážek, že tomu tak není, musí být vše osou natvrdo staženo přes všechny rozpěrky. Ty rozpěrky na sebe musí těsně doléhat svými čelními plochami. Jinak mezi nimi pronikne olej k ose a po ní potom vnitřkem rozpěrek ven. Tedy matice vpravo na ose musí být dotažena na krev, přesto nic nesmí uvnitř drhnout a kolo se musí lehce otáčet bez axiální vůle.
Svěrný šroub v levém rameni kyvky má pouze symbolickou zajišťovací funkci, celé složení zadního kola je natvrdo natlačeno vpravo do koncového převodu a tím vše drží pohromadě.
Jestli něco chybí, už si z paměti nevybavuju. Jen ten filc jsem nahrazoval guferem - vyrobena nová rozpěrka + úprava místa pro gufero. Vše jsem dělal intuitivně, výkres tedy nemám a rozměry se mi už vykouřily z hlavy....