od Benďa » 08 kvě 2012, 16:48
Tak jsem to dneska měřil, kamarád donesl přípravek a šlo se na to. Na pístu mám napsané že by měl mít rozměr 77,95. Po přeměření na několika místech jsem největšího výsledku dosáhnul 77,4. U dna pístu nad prvním kroužkem to má 77,3, u kroužků míň a nejvíc - zmiňovaných 77,4 to má na konci pístu za posledním stírákem. Válec má (byť jsou vidět stopy po honování) rovných 78 v celém průměru což by měl být základní rozměr. Buďto je to tak od výroby co-by nový válec nebo nevím co si o tom myslet. Kroužky mají ve válci O,3 mm (měřeno spárovou měrkou). Budu zítra volat p. Kučerovy, snad se s tím nějak poperem. Mi o připadá na nekvalitně udělaný (utopený) píst ale nevím, nechci dělat závěry než se spojím s Kučerou. Každopádně to klepká o106, i když jsem vyměnil karburátory i káblíky na cívce tak levý válec pořád poslouchá ale pravý nechce do otáček, nedrží volnoběh a klepká.
Tak jsem to dneska měřil, kamarád donesl přípravek a šlo se na to. Na pístu mám napsané že by měl mít rozměr 77,95. Po přeměření na několika místech jsem největšího výsledku dosáhnul 77,4. U dna pístu nad prvním kroužkem to má 77,3, u kroužků míň a nejvíc - zmiňovaných 77,4 to má na konci pístu za posledním stírákem. Válec má (byť jsou vidět stopy po honování) rovných 78 v celém průměru což by měl být základní rozměr. Buďto je to tak od výroby co-by nový válec nebo nevím co si o tom myslet. Kroužky mají ve válci O,3 mm (měřeno spárovou měrkou). Budu zítra volat p. Kučerovy, snad se s tím nějak poperem. Mi o připadá na nekvalitně udělaný (utopený) píst ale nevím, nechci dělat závěry než se spojím s Kučerou. Každopádně to klepká o106, i když jsem vyměnil karburátory i káblíky na cívce tak levý válec pořád poslouchá ale pravý nechce do otáček, nedrží volnoběh a klepká.